به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 454
بازدید دیروز: 3,866
بازدید هفته: 18,189
بازدید ماه: 109,052
بازدید کل: 23,770,853
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۲۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Wednesday , 15 May 2024
الأربعاء ، ۷ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۱ - فرازهایی از وصیت نامه شهدای جنگ تحمیلی
فرازهایی از وصیت نامه شهدای جنگ تحمیلی

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نكته اشاره داشته اند كه «وصیت نامه شهدا را بخوانید...» این توصیه در كلام گهربار حضرت امام خمینی(ره) نیز دیده می شود. در این مجال فرصتی دست داده تا با هم مروری داشته باشیم بر گزیده ای از وصیت نامه شهداء


وصیت نامه شهید مهدی ذوالفقاری
ای ملت به پاخاسته تا آخرین نفس در مقابل كفر و الحاد و نفاق بایستید و آنان را نابود كنید تا مسلمانان دنیا نفس راحت بكشند و بهتر خدا را عبادت كنند از خط ولایت فقیه كه ادامه دهنده ی راه پیامبران و امامان است قویاً حمایت كنید.

وصیت نامه شهید غلامرضا صادق زاده
به نام آنكه شكافنده شب می باشد و از میان تاریكی نور را می آفریند، توصیه ام را به تمام شاهدان حال و آینده تاریخ با آیه ای آغاز می كنم كه در آن با كسانی كه در راه خدا جهاد می كنند و كشته شوند وعده بهشت داده شد و آینده ای روشن برای آنان ترسیم شده است.كاش در خور لیاقت چنین مركی را می دیدم و می دانستم كه در راه خدا شهید خواهم شد..... توصیه اول و بزرگ من این است كه امت اسلامی ما به هیچ وجه دست از اسلام و قرآن و امامان و ولایت فقیه برندارند كه همانا عذاب عظیم خداوندی بر انان واجب خواهد شد. روحانیت پیرو ولایت فقیه را ارج گذارید كه در صورت تضعیف این پیروان و مروجان اسلام ضربه ای به اسلام خواهد خورد كه جبران آن بسیار سخت خواهد بود سعی تان این باشد كه انقلاب اسلامیمان را یاری كنید و به شعارهای میلیونی خود جامه عمل بپوشانید. پدرو مادر عزیز! امیدوارم در رفتن من نمونه كامل یك مسلمان معتقد به الله باشید كه هیچ گاه در اعاده امانت از خود بی تابی نشان نمی دهند. همسرم نیز بداند و می داند كه وظیفه سنگین زینب گونه بر دوش اوست كه اراه ای چون كوه می خواهد و عزمی پولادین تا ادامه راه ناتمام، ولی روشن مرا با دلیلی امام و همراهی از شهیدان زنده انقلاب خداوندا تمامی گناهان مرا كه خوب برآمدن واقفی و واقفم ببخش و از تو طلب مغفرت می كنم امیدوارم تا لحظه آخری كه در این دار فانی خواهم بود، دو جبهه حق و باطل را به خوبی تفكیك نمایم و ذره ای در ایمانم خلل وار نیاید، بیش از این در این مقال و این دهن كور نگنجد.
30/8/1360 - 9 صبح

وصیت نامه شهید احمد علی عسكری
پیامی كه نسبت به شما مردم عزیز دارم این است كه وحدت كلمه را حفظ كنید و دست از ولایت فقیه برندارید. اگر فرمانبرداری نكنید خدا این نعمت بزرگ را از شما خواهد گرفت. خدایا مرا خالص گردان تا بدان فیض الهی كه همان شهادت است برسم.

وصیت نامه شهید حسین ضامن
به منظور ادای دین خود به اسلام و مسلمین و لبیك گفتن به ندای امام امت تصمیم گرفتم با توفیقات الهی جهت مبارزه با دشمنان اسلام به جبهه های نبرد عزیمت نمایم.

وصیت نامه شهید حسین صفوی نژاد
نمی بینم اگر یكوقت خدای ناكرده خطائی از طرف من بوده و از روی ناآگاهی و نادانی ام بوده عفو نما??د و دعایم كنید و طلب آمرزش از خدای بزرگ كه خدا گناهان و خطاهایم را ببخشد...
به هیچ وجه رضایت ندارم كه قطره اشكی بر مزارم ریخته شود، چرا كه خدای تبارك و تعالی در قرآن می فرماید:"و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیا عند ربهم یرزقون"
بارپروردگارا! دشمنان اسلام و كسانیكه زیر چهره نقاب مذهب می خواهند اسلام را با مكاتب مادی مخلوط كنند و ملت را دوباره به استعمار و سرسپردگی بكشانند ،رسوا و نابودشان كن.بهوش باشید و نگذارید كه این گروهكها و لیبرالها قلب تپنده مستضعفین و محرومین دنیا را به درد آورند......خدایا امام زمان را در پناه خودت حفظ فرما....خدایا نائب بر حقش را تا ظهور مهدی سلامت و مستدام بفرما.... به خواهرانم سفارش می كنم كه اگر من به شهادت نائل شدم آنها زینب وار وفاطمه گونه، راهم را دامه بدهند تا قسط و عدل الهی در تمام دنیا پیاده شود. والسلام علیكم و رحمةالله و بركاته

Image result for ‫گل لاله‬‎