به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,138
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 6,075
بازدید ماه: 121,581
بازدید کل: 23,783,377
افراد آنلاین: 2
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
با حضور حجت‌الاسلام آل هاشم و امیر حیدری صورت گرفت: تقدیراز خانواده های شهدای مدافع حرم ارتش ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
با حضور حجت‌الاسلام آل هاشم و امیر حیدری صورت گرفت
تقدیراز خانواده های شهدای مدافع حرم ارتش
 

Image result for ‫با حضور حجت‌الاسلام آل هاشم و امیر حیدری‬‎

طی مراسمی با حضور حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی آجا از خانواده‌های شهدای ارتشی مدافع حرم تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش در این مراسم که در تالار سرورناز ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، حجت‌الاسلام آل ‌هاشم طی سخنانی، شهدای مدافع حرم را سند افتخار کشور دانست و تصریح کرد: این شهدای عزیز در راه دفاع از کشور، ملت، دین و انقلاب اسلامی ایران جان خود را فدا کردند و اگر ایثار و از خود‌گذشتگی این شهدا نبود ما باید الان در استان‌هایی مانند کرمانشاه و همدان با دشمنان اسلام می‌جنگیدیم.
نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این‌که بصیرت و دور‌اندیشی از ویژگی‌های بارز شهدای مدافع حرم است، افزود: دفاع از حریم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه و شهادت در این راه از دیگر افتخارات شهدای مدافع حرم است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، خاطرنشان کرد: بقای انقلاب، امنیت و پیشرفت کشور از هر جهت مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان است و اگر امروز این اقتدار و عزت در داخل کشور و عرصه‌های بین‌المللی وجود دارد به برکت خون همین شهداست.
وی در پایان، تکریم خانواده شهدا را با‌ارزش و مهم دانست و تأکید کرد: تجلیل از فداکاری و ایثارگری والدین معظم شهدا، همسران و فرزندان آنان باعث می‌شود تا یاد و خاطره شهدای سرافراز اسلام همواره زنده بماند.
امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم گفت: باید به خوبی بدانیم که امروز اسلام به دلیل ریخته شدن خون‌های شهدا سربلند و پیروز است و ایران اسلامی به برکت خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم امروز به عنوان یک ابر قدرت در دنیا قد علم کرده است.فرمانده نیروی زمینی‌ارتش یکی از بزرگ‌ترین ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و اظهار کرد: قدرت و امنیت امروز کشور را به برکت دفاع شهدا و رزمندگان ولایی به یادگار داریم و اگر امروز از شهدا یاد می‌کنیم برای این است که شاکر این عظمت در درگاه خدا بوده و امروز همه ملت ایران مدیون خانواده شهدا و جانبازان بویژه خانواده شهدای حرم هستند.
وی افزود: نیروی زمینی ارتش همواره به پشتیبانی مردم ولایت‌مدار قدم‌های محکمی در خصوص اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته است و همواره تمامی تلاش خود را به‌کار گرفته تا بتواند امنیت این کشور را با کمک دیگر نیروهای مسلح از همه لحاظ تامین کند.گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم ارتش تجلیل شد.

Image result for ‫گل لاله‬‎