به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,225
بازدید دیروز: 901
بازدید هفته: 9,294
بازدید ماه: 2,225
بازدید کل: 23,786,594
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۰۱ خرداد ۱٤۰۳
Tuesday , 21 May 2024
الثلاثاء ، ۱۳ ذو القعدة ۱٤٤۵
خرداد 1403
جپچسدیش
4321
111098765
18171615141312
25242322212019
313029282726
آخرین اخبار
۵ - هاشمی‌نژاد:آمار شهدای ترور ایران در دنیا بی‌نظیر است - ۱۷هزار شهید ترور در ایران ۹۲/۰۶/۰۹

هاشمی‌نژاد در همایش ۱۷ هزار شهید ترور:

آمار شهدای ترور ایران در دنیا بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: آمار شهدای ترور ایران در دنیا بی‌نظیر است

 

دبیرکل کانون هابیلیان گفت: آمار بسیار بالایی از ترور در کشور داریم که این آمار در دنیا بی‌نظیر است.

 

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی سیدمحمد جواد هاشمی‌نژاد دبیرکل کانون هابیلیان، طی سخنانی در اولین کنگره 17 هزار شهید ترور کشور که امروز شنبه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در حال برگزاری است، با بیان اینکه از سفرای کشورهای اروپایی نیز برای حضور در این مراسم دعوت کرده بودیم ،خاطرنشان کرد: بخشی از اتهامات در مورد ترور و تروریسم و حامیان آنها متوجه کشورهای اروپایی است، بنابراین هیچکدام از این سفرا حاضر نشدند در جمع ما حضور پیدا کنند.

وی قدمت تروریسم در کشور ما را به آغاز انقلاب اسلامی خواند و افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی اولین حربه دشمنان ترور بود. آنها تصور می‌کردند که حذف فیزیکی مسئولان به خصوص رهبران فکری جامعه، کشور را دچار هرج و مرج کرده و اهداف آنها را ممکن می‌کند اما عمق انقلاب اسلامی چیزی بود که درکش نکردند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان پشتوانه عظیم مردمی و حضور گسترده مردم را رمز شکست‌های تروریست‌ها خواند و یادآور شد: نهادهای امنیتی کشور در آن زمان هنوز شکل نگرفته بود که به فرمایش شهید رجایی حضور اطلاعاتی جمعیت 36 میلیونی ایران باعث شکست سازمان‌های تروریستی شد.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه آمار بسیار بالایی از شهدای ترور در کشور داریم که در دنیا بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: حمایت علنی و آشکار کشورهای غربی از تروریسم نیز بی‌نظیر می‌باشد.

وی با ذکر این نکته که منافقین بیشترین حجم ترور را در کشور ما داشتند که آمار آن بیش از 12 هزار شهید آن هم به طور رسمی می‌باشد، یادآور شد: سازمان تروریستی منافقین این آمار را به طور رسمی بر عهده گرفته‌اند.

دبیرکل کانون هابیلیان با اشاره به گزارش مفصل وزارت خارجه آمریکا در سال 1997 که مربوط به جنایات منافقین بود، یادآور شد: این سازمان به شدت مورد نفرت مردم است و رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و هزاران نفر از مردم ایران به دست آنها به شهادت رسیده‌اند.

هاشمی‌نژاد با اشاره به حمایت شبکه‌ای غرب از گروه‌های تروریستی خاطرنشان کرد: یکی از اعضای سابق سازمان منافقین می‌گوید که این سازمان در زمان صدام اختیاراتی داشت که حتی استخبارات عراق نیز نداشت و امروز نیز در اروپا چنین اختیاراتی را دارند.

هاشمی‌نژاد به حمله سازمان منافقین به 13 سفارتخانه ایران در اروپا در یک روز اشاره کرد و افزود: از سوی کشورهای غربی حتی یک نفر نیز بابت این جرائم دستگیر نشد. آنها یکی از دیپلمات‌های ما را با تبر مصدوم کردند اما کسی بازداشت نشد.

وی به پرونده‌های مفتوحه سازمان منافقین به دلیل خودسوزی‌های اعضای این سازمان در فرانسه اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا با وجود آنکه سازمان منافقین را در لیست تروریستی قرار داده بود هیچ محدودیتی برای اعضای آن نداشته و اعضای رسمی سازمان منافقین به راحتی در کنگره آمریکا رفت و آمد می‌کردند.

دبیرکل کانون هابیلیان با بیان اینکه امروز فضای ترور و تروریسم متفاوت شده و بر اقسام دیگری به جز حذف فیزیکی نیز صدق می‌کند، اظهار داشت: فرزندان شهدای ترور 8 سال است که در این زمینه مشغول فعالیتند و وظیفه ماست که در جامعه روشنگری داشته باشیم.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: سازمان منافقین پس از اشغال عراق تلاش دارد با سبک و شیوه‌ای جدید ظاهر شود و در دنیا شعار دموکراسی‌خواهی بدهد که کشورهای غربی نیز پشت سر آنها هستند.

دبیرکل کانون هابیلیان با بیان اینکه ما در سه حضور خود در شورای حقوق بشر سازمان ملل موفق شدیم که پس از 30 سال نام ایران را به عنوان قربانی تروریسم در سازمان ملل ثبت کنیم، افزود: جمع‌آوری لیست شهدای ترور و اسناد و مدارک در این زمینه نیز در این دوران انجام گرفته است.

دبیرکل کانون هابیلیان در بخش دیگری از سخنان خود فضاهای اینترنتی امروز را خطری برای جوانان کشور خواند که تحت تاثیر تروریسم فرهنگی و سایبری دشمنان قرار گرفته‌اند و خاطرنشان کرد: جامعه علمی، حوزه‌ها و دانشگاه‌ها در این زمینه می‌توانند موفق باشند.

Image result for ‫گل لاله‬‎