به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 183
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 2,120
بازدید ماه: 117,626
بازدید کل: 23,779,423
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
5 - مراسم ختم مرحوم شایان‌فر در مسجد فخر‌الدوله برگزار شد ۰۵/ ۰۹ / ۱۳۹۵
با حضور اقشار مختلف مردم، شخصیت‌ها، مسئولین و اهالی رسانه
 
مراسم ختم مرحوم شایان‌فر در مسجد فخر‌الدوله برگزار شد 
 
Image result for ‫مراسم ختم مرحوم شایان‌فر در مسجد فخر‌الدوله برگزار شد‬‎Image result for ‫مراسم ختم مرحوم شایان‌فر در مسجد فخر‌الدوله برگزار شد‬‎

 

مراسم ختم مرحوم حسن شایان‌فر مدیر دفتر پژوهش‌های موسسه کیهان عصر پنج‌شنبه با حضور مقامات کشوری و لشکری، بسیاری از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی، اصحاب رسانه و هنرمندان و اقشار مختلف مردم در مسجد فخرالدوله تهران برگزار شد.

سردار سرلشکر فیروزآبادی ( مشاور عالی فرمانده کل قوا)، قاضی زاده‌هاشمی (وزیر بهداشت)، سردار سیدمسعود جزایری( معاون ستاد کل نیروهای مسلح)، سردار سیدمحمدرضا نقدی (رئیس ‌سازمان بسیج مستضعفین)، سردار اشتری (فرمانده نیروی انتظامی)، محسن رضایی (دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام)، حجت‌الاسلام سیدمسعود خامنه‌ای (فرزند رهبر معظم  انقلاب)، حسین شریعتمداری (مدیرمسئول کیهان)، محمدحسین صفار هرندی (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام)، عزت‌الله ضرغامی (عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی)،  عباسعلی کدخدایی (عضو حقوقدان شورای نگهبان)، سیدنظام الدین موسوی (مدیرعامل خبرگزاری فارس)، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی (وزیر سابق اطلاعات)، محمداسماعیل کوثری (نماینده سابق مردم تهران در مجلس)، حجت‌الاسلام احمد مازنی (نماینده مردم تهران)، عباس سلیمی نمین (پژوهشگر سیاسی)، مهرداد بذرپاش (نماینده سابق مجلس)، حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی (مدیر مسئول روزنامه اطلاعات)، اسدالله بادامچیان (عضو شورای مرکزی حزب موتلفه)، مهدی محمدی (کارشناس سیاسی)، حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر، محمود بهمنی (نماینده مجلس دهم)، حسن غفوری‌فرد (عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری)، سعدالله زارعی (کارشناس بین‌الملل)، حجت‌الاسلام حمید رسایی (نماینده سابق مجلس)، عبدالحمید محتشم (مدیر مسئول یالثارات)، احمد نجفی (بازیگر)، فخرالدین صدیق شریف (بازیگر سینما و تلویزیون) و جهانگیر الماسی (بازیگر سینما و تلویزیون) از جمله شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند.
این گزارش حاکی است در این مراسم حجت‌الاسلام مصلحی وزیر سابق اطلاعات طی سخنانی به تبیین ابعاد شخصیتی مرحوم شایان‌فر و نقش وی در جبهه فرهنگی انقلاب پرداخت.
شایان‌فر در جریان شناسی سیاسی کشور بی‌نظیر بود
سردار مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ختم مرحوم حسن شایان‌فر مدیر دفتر پژوهش‌های موسسه کیهان در گفت‌و‌گو با فارس پیرامون نقش مرحوم شایان‌فر در جریان‌شناسی سیاسی کشور اظهار داشت: ایشان یکی از افراد بی‌نظیری بود که در امر جریان‌شناسی و شناخت جریان‌ها و شخصیت‌های سیاسی خدمات ارزشمندی را به جامعه ارائه داد.
وی افزود: بخشی از این خدمات به طور مکتوب توسط موسسه وزین کیهان به چاپ رسیده و امیدواریم سایر مکتوبات و مستندات وی نیز توسط این موسسه به مرحله چاپ برسد.
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در حاشیه ختم مرحوم شایان‌فر از مسئولان فرهنگی موسسه کیهان درباره نقش وی در افشاگری چهره نفاق اظهار داشت: بنده آقای شایان‌فر را از دوران سپاه می‌شناسم و او یکی از نخبگان خوش فکر اهالی رسانه و از قلم به دستان متعهد بود.
رضایی با تاکید بر اینکه مرحوم شایان‌فر تا آخرین روز حیات در مسیر مستقیم خود ماند ادامه داد: او تلاش کرد که پشت صحنه‌هایی را که برای مردم روشن نبود شفاف کرده و آگاهی‌رسانی کند و از این رو همواره آگاهی‌بخشی خوبی داشت.
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان نیز با اشاره به خدمات فرهنگی و رسانه‌ای مرحوم شایان‌فر اظهار داشت: خدماتی که مرحوم شایان‌فر در افشای چهره نفاق و چهر‌ه‌هایی که خود را برای نفوذ پنهان می‌کنند، داشت کاملاً بی‌بدیل بود و ما کمتر مانند ایشان را در جامعه خود و عرصه فرهنگی داریم.
سرلشکر فیروزآبادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در حاشیه مراسم ختم مرحوم حسن شایان‌فر اظهار داشت:‌ مرحوم شایان‌فر اسطوره مبارزه و مقاومت در مقابل طاغوت بود و از دوران انقلاب هم اسطوره مجاهدت، فداکاری، زهد و قناعت بود.
سردار محمدرضا نقدی رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین نیز در حاشیه مراسم ختم مرحوم شایان‌فر پیرامون نقش ایشان در جریان‌شناسی سیاسی کشور، گفت: مرحوم شایان‌فر جوانی خود را بی‌سر و صدا وقف فداکاری‌های زیادی در عرصه انقلاب کرد که موجب شناخت دشمن از دوست شده و بسیاری از نقشه‌های دشمنان را برملا کرد.
حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات نیز اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نقش‌های مرحوم شایان‌فر این بود که پشت صحنه‌ها و عقبه‌های بخش عمده‌ای از جریان‌های سیاسی که مسیر باطلی را طی می‌کردند و تحت تأثیر احساسات قرار گرفته بودند برملا کرد و از این جهت ایشان شخصیتی مهم و اثرگذار بود.