به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,327
بازدید دیروز: 2,950
بازدید هفته: 21,985
بازدید ماه: 88,058
بازدید کل: 23,749,864
افراد آنلاین: 19
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۲۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 10 May 2024
الجمعة ، ۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۸ - تشییع پیکر رئیس‌پلیس مبارزه با موادمخدر بستک در بندرعباس ۱۷ / ۱۱ / ۱۳۹۵

تشییع پیکر رئیس‌پلیس مبارزه با موادمخدر بستک در بندرعباس 

    ۱۷ / ۱۱ / ۱۳۹۵

 
 
Image result for ‫شهید سرگرد علی حسن بخردان رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر بستک‬‎Image result for ‫شهید سرگرد علی حسن بخردان رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر بستک‬‎
پیکر مطهر شهید سرگرد علی حسن بخردان رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر بستک که روز پنجشنبه 14بهمن در درگیری با اشرار و سوداگران مسلح به شهادت رسید، دیروز در بندرعباس تشییع شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم،خانواده معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.
پیکر این شهید ساعت 8 و 30 دقیقه صبح از محل ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان تا بیمارستان خاتم الانبیا در بندرعباس تشییع و برای تدفین به زادگاهش در شهرستان یاسوج منتقل شد.
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان در این مراسم گفت: کارآگاهان فرماندهی انتظامی هرمزگان در حال پیگیری و شناسایی عاملان این جنایت هستند.سرتیپ عزیزالله ملکی تصریح کرد: عوامل شهادت این مامور خدوم به زودی شناسایی و دستگیر خواهند شد.
وی بیان کرد: شهید بخردان، بسیار فعال و از بهترین افسران نیروی انتظامی بود که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به جمع شهدای نیروی انتظامی پیوست.
فرمانده انتظامی بستک استان هرمزگان نیز گفت: رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین گشت زنی به همراه یکی از کارکنان انتظامی در منطقه محل ماموریت خویش در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل شد.سرهنگ محمد رستمی اظهار کرد: سروان علی حسن بخردان ساعت 15 و 30 دقیقه 14 بهمن ماه در حین گشت زنی در جاده لاورمیستان به سمت لار در استان فارس به یک دستگاه وانت پیکان با 2 راننده و سرنشین مشکوک شده و دستور ایست صادر می‌کند.وی ادامه داد: خودرو به دستور ایست پلیس بی‌توجهی کرده و راه فرار در پیش می‌گیرد که پس از تعقیب و‌گریز در مسیر طولانی و ورود به جاده‌های خاکی با یکدیگر درگیر می‌شوند.فرمانده انتظامی بستک افزود: رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در این درگیری مسلحانه مورد هدف گلوله افراد ناشناس قرار گرفت.شدت جراحت‌های وارده به رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان موجب شهادت وی در مسیر بیمارستان شد و تلاش‌های این نیرو برای شناسایی و دستگیری افراد متواری ادامه دارد.
براساس اعلام رئیس‌کل دادگستری هرمزگان، یکی از عاملان شهادت سرگرد علی حسن بخردان دستگیر شده است و ماموران انتظامی در حال شناسایی و دستگیری دیگر عاملان این جنایت هستند.

 

Image result for ‫گل لاله‬‎