به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 877
بازدید دیروز: 4,231
بازدید هفته: 7,045
بازدید ماه: 120,692
بازدید کل: 23,784,345
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 20 May 2024
الاثنين ، ۱۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۴ ۱ - تشییع پیکر شهید غلامرضا صادقی‌فرد در بندرعباس ۰۱/ ۰۵/ ۱۳۹۶
 تشییع پیکر شهید غلامرضا صادقی‌فرد در بندرعباس

   ۰۱/ ۰۵/ ۱۳۹۶

Image result for ‫شهید سرهنگ غلامرضا صادقی‌فرد فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان سیریک‬‎
پیکر پاک شهید سرهنگ غلامرضا صادقی‌فرد فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان سیریک که در تعقیب و‌گریز با قاچاقچیان  در تاریح   ۳۱  / ۰۴ / ۱۳۹۶به درجه رفیع شهادت نائل شد، در بندرعباس تشییع شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم تشییع شهید سرهنگ صادقی فرد با حضور جمعی از مسئولان سیاسی و انتظامی استان هرمزگان و مردم و خانواده‌های شهدا از ستاد فرماندهی مرزبانی هرمزگان تا بیمارستان خاتم الانبیاء بندرعباس برگزار شد.
پیکر پاک شهید صادقی‌فرد ظهر جمعه پس از تشییع در شهرستان سیریک به بندرعباس منتقل شد و دیروز نیز به زادگاهش شهرستان ساری انتقال می‌یابد.
سرهنگ غلامرضا صادقی‌فرد فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان سیریک چهارشنبه شب ساعت 24 در تعقیب و‌گریز با قاچاقچیان مشروبات الکلی در جاده اصلی شهرستان سیریک به میناب در محدوده روستای زیارت از توابع بخش مرکزی شهرستان سیریک بر اثر واژگونی خودرو به درجه شهادت رسید.

 به گزارش خبرنگار کیهان  از ساری پیکر پاک سردار شهید غلامرضا صادقی‌فر فرمانده پایگاه دریابانی سیریک استان سیستان و بلوچستان که در حین ماموریت در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت رسیده با حضور انبوه مردم ساری و نیروهای نظامی و انتظامی و همقطارانش  در تاریخ ( ۰۱/ ۰۵/ ۱۳۹۶) از مسجد جامع ساری تا میدان شهدا این شهر تشییع و جهت خاکسپاری بنا به وصیت شهید به بالالموک قائم‌شهر انتقال یافت.
در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان در سواحل سیریک اکیپ گشت خودرویی به سر اکیپی شهید غلامرضا صادقی‌فر فرمانده پایگاه دریابانی سیریک به منطقه اعزام شد که پس از رویت، مرزبانان با رعایت نکات ایمنی اقدام به تعقیب خودروی حامل مواد کردند که در همین حین یک دستگاه خودرو پژو 405 در قالب اسکورت محموله به منظور ایجاد مانع جهت فرار قاچاقچیان خود را به خودروی سراکیپ کوبیده و خودرو حامل شهید واژگون و فرمانده پایگاه دریابانی سیریک در این عملیات زخمی و نامبرده پس از انتقال به بیمارستان حضرت ابوالفضل شهرستان میناب به دلیل شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل شد و راننده خودرو نیز در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بندرعباس تحت درمان قرار گرفت. گفتنی است سردار شهید غلامرضا صادقی‌فر هفت ماه مانده به دوران بازنشستگی جاودانه شد. از شهید سه دختر به یادگار مانده است.

Image result for ‫گل لاله‬‎