به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,965
بازدید دیروز: 2,355
بازدید هفته: 24,134
بازدید ماه: 114,997
بازدید کل: 23,776,796
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 17 May 2024
الجمعة ، ۹ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۵۸ - تشییع پیکر پاک و مطهر 6 شهید مدافع حرم در شهرهای ساوه، کاشان، اسلامشهر، خرمشهر، و مشهد ۰۳/ ۰۶/ ۱۳۹۶

تشییع پیکر پاک و مطهر 6 شهید مدافع حرم


در شهرهای ساوه، کاشان، اسلامشهر، خرمشهر،  و مشهد 


 ۰۳/ ۰۶/ ۱۳۹۶

 
 
Image result for ‫تشییع پیکر 9 شهید مدافع حرم و دفاع مقدس‬‎
پیکر پاک و مطهر 6 شهید مدافع حرم در شهرهای ساوه، کاشان، اسلامشهر، خرمشهر،  و مشهد تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس پیکرهای مطهر شهیدان مدافع حرم محمد شجاعی و عصمت‌الله محمدی با حضور جمعی از مردم و مسئولان در ساوه تشییع و در روستای نورعلی بیک به خاک سپرده شد. این دو شهید مدافع حرم از اعضای تیپ فاطمیون بودند که در درگیری با تکفیریها در راه دفاع از ارزشهای اسلامی و دینی بخصوص حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیدند.

همچنین به گزارش خبرگزاری تسنیم پیکر مطهر شهید مدافع حرم جعفر محمدی با حضور مردم شهیدپرور کاشان تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان در کنار سایر شهدای مدافع حرم کاشان خاکسپازی شد.

 بنابراین گزارش پیکر مطهر شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) محمد جمعه محمدی با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان اسلامشهر پس از اقامه نماز عبادی- سیاسی جمعه تشییع و در گلزار شهدای امامزاده عقیل به خاک سپرده شد.
شهید محمدی متولد کشور افغانستان بوده که در سن 27 سالگی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و در راه اعتلای دین اسلام حدود یک ماه پیش دعوت حق را لبیک گفته و به فیض شهادت نائل آمد. از وی یک دختر 3 ساله بنام سکینه به یادگار مانده است.

دیروز همچنین مردم ولایتمدار خرمشهر در هوای گرم و طاقت‌فرسای این شهرستان پیکر پاک جانباز دفاع مقدس و رزمنده مدافع حرم سید منصور حسینی را تشییع کردند.
این دلیر مرد خرمشهر بعد از پایان جنگ و در ایام راهیان نور حماسه‌های مردم خرمشهر و جانفشانی رزمندگان اسلام در خرمشهر را برای زائران سرزمین نور روایت می‌کرد.سید منصور حسینی، فرزند شهیدحسین حسینی و برادر شهید علی حسینی، فرزند بانویی که کتاب «دا» به بزرگداشت ایشان نوشته شد، پس از سالها مجاهدت در جبهه‌های دفاع مقدس و حضور در جبهه‌های مقاومت در سوریه عاقبت به پدر و برادر شهیدش پیوست.


Image result for ‫شهید مدافع حرم  صادق رسولی‬‎
به گزارش تسنیم، دیروز پیکر شهید صادق رسولی یکی از مدافعان حرم در بارگاه منور رضوی تشییع و خاکسپاری شد. شهید رسولی یکی از رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون بود که مدتی پیش بصورت داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب راهی سوریه شده بود.