به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 118
بازدید دیروز: 2,925
بازدید هفته: 15,826
بازدید ماه: 81,899
بازدید کل: 23,743,708
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۲۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 9 May 2024
الخميس ، ۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۷ - آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی: جان کری به سران کشورهای عربی گفت شما یک ژنرال سلیمانی دارید؟! ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
خطیب جمعه تهران:
 جان کری به سران کشورهای عربی گفت شما یک ژنرال سلیمانی دارید؟!
 
Image result for ‫آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی‬‎

 

امام جمعه موقت تهران گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست‌وزیر عراق با ایشان گفتند که «به آمریکا اعتماد نکنید»، این نکته بسیار مهم است که اعتماد به آمریکا به معنای محو کشور و همه ارزش‌های یک ملت است.

آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت اظهار داشت: سرداران سپاه و افسران ارتش و نیروهای مردمی بسیج ارزش‌های این کشور و نظام هستند.
وی تصریح‌ کرد: اظهارات مقام آمریکایی بر علیه سپاه از سر بغض و کینه و ناراحتی بود.
آیت‌الله امامی‌کاشانی افزود: به ملت عراق به واسطه اینکه تروریست‌ها را از کشورشان بیرون راندند تبریک می‌گویم چرا که از تجزیه کشورشان جلوگیری کردند.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: در آینده انسان اگر به تاریخ عراق نگاه کند این روز در بیرون راندن تروریست‌ها از این کشور به عنوان روزی ارزشمند مورد تمجید قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست‌وزیر عراق با ایشان گفتند که «به آمریکا اعتماد نکنید»، این نکته بسیار مهم است که اعتماد به آمریکا به معنای محو کشور و همه ارزش‌های یک ملت است.
آیت‌الله امامی‌کاشانی اظهار داشت: رهبر انقلاب همچنین در ادامه بیانات خود فرمودند که «به نیروهای فداکار و جوانان اهمیت دهید» این مسئله‌، مسئله‌ای بسیار با اهمیت و پر ارزش است.
به گزارش فارس، امام جمعه موقت تهران گفت: در اواخر دولت قبل جان‌کری وزیر امور خارجه وقت آمریکا در سفری که به کشورهای عربی منطقه داشت، در یک جلسه که با حضور سران کشورهای عربی برگزار شده بود، با اعتراض مقامات این کشورها در این جلسه مواجه شد که چرا وقتی ایران دشمن ماست، آمریکا با آن مقابله جدی نمی‌کند و تنها به بمباران برخی مناطقی که برخی تروریست‌ها در آنجا هستند، اکتفا می‌کند و تروریست را در منطقه ریشه‌کن نمی‌کند.
وی افزود: جان‌کری در پاسخ به این اظهاراتشان عنوان کرد شما که می‌گویید ما فقط بمباران می‌کنیم آیا خود شما کشورهای عربی، کسانی را دارید که به عنوان نیروی زمینی به کار بگیرید تا به پیش رود و فضا را به‌اشغال خود درآورد؟ و آیا در تمام کشورهای عربی شما یک ژنرال سلیمانی دارید؟ از سوی دیگر شماها می‌گویید مبارزه با تروریست در حالی که دنیا متوجه شده که نیروهای تروریسم در کنار نیروهای امنیتی شما هستند، شما با تروریست‌ها همکاری می‌کنید اما ایران در تمام عرصه‌ها حتی یک لحظه نشده است از مخالفتش با تروریسم دست بردارد و با تروریست‌ها می‌جنگد.
آیت‌الله امامی‌کاشانی خاطرنشان کرد:‌ اینکه رئیس‌جمهور نادان و بی‌ادب آمریکا نسبت به ملت ایران حرف‌هایی را می‌زند و بر علیه سپاه حرف می‌زند از سر حسادت، بغض و دشمنی است. این جنگ با ملت ایران نیست، بلکه جنگ با فکر ملت ایران و با مغز انسان‌هاست، این جنگ با اندیشه‌ها، دل‌ها و فداکاری‌ها و شجاعت‌هاست.
امام جمعه موقت تهران افزود: این امنیت و این عزت مرهون همین شجاعت‌هاست و لذا رهبر معظم انقلاب فرمودند در اقتدار کشور و در وسایلی که برای اقتدار کشور است، مسائل جنگی و نظامی قابل چانه زدن و حرف زدن نیست.
عدم اعتماد به دشمن بزرگترین دستاورد برجام
سردار غلامرضا جلالی، رئیس‌سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت روز پدافند غیرعامل، طی سخنانی، پیش از خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه قرارگاه پدافند غیرعامل بنا به صلاحدید نخبگان کشور و لحاظ کردن ملاحظات دفاعی کشور ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: امروز پانزدهمین سالروز تشکیل سازمان پدافند غیر عامل است و این سازمان در طول این سال‌ها اثر تهدیدات کشور را در حوزه‌های مختلف غیر نظامی شناسایی و تلاش کرده  تا اثرات آن را بر زیرساخت‌ها مدیریت و کاهش دهد.
وی گفت: ما در بخش‌های دفاعی و زیر بنایی اقدامات مستحکمی را انجام داده‌ایم و زیر ساخت‌های کشور را به مصونیت نسبی رساندیم.
رئیس ‌سازمان پدافند غیر عامل کشور اظهار داشت: راهبرد آمریکا ایجاد دو قطبی امنیت و اقتصاد است و تلاش می‌کند تا افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار دهد.
سردار جلالی افزود: اگر سازش کنیم چه با مذاکره و چه بی‌مذاکره، هزینه‌های زیادی به کشور تحمیل خواهد شد، بزرگترین دستاورد برجام عدم اعتماد به دشمن است و این درس را به ما داد که ما باید متکی به خود باشیم.
وی با‌ اشاره به آمادگی نیرو‌های مسلح در مواجهه با تهدیدها، گفت: ما آماده‌ایم هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه کنیم، پیروی از منویات مقام معظم رهبری موفقیت آمیز خواهد بود و تجربه دفاع مقدس نشان داد که ما بسیار موفق‌تر از آن دوران هستیم.
فعالیت‌ 60 هزار واحد بسیج دانش‌آموزی در کشور
حسین باقری، رئیس‌کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی نیز سخنران دیگر پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران بود. وی با‌اشاره به فعالیت‌ نزدیک به 60 هزار واحد بسیج دانش‌آموزی در سراسر کشور، اظهار داشت: 8 آبان یادآور شهید 13 ساله حسین فهمیده است که به تعبیر امام راحل با قلب کوچک خود و با بستن نارنجک به زیر‌تانک دشمن رفته و آن را منهدم کرد.
به گزارش فارس، وی با‌اشاره به ضرورت اهمیت دادن به آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق عمل کرده و توجه به سند تحول بنیادین به عنوان اصلی‌ترین راهبرد، امر ضروری به نظر می‌رسد.
رئیس‌کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی یادآور شد: کمیته رصد سند تحول توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی ایجاد شده است تا ضمن تطبیق محتوای این سند فرصت‌ها و چالش‌های آن را ارائه کند.
باقری به اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی‌اشاره کرد و گفت: از دولت و مسئولان می‌خواهیم از این برنامه انسان‌ساز حمایت کرده و زمینه حضور بیشتر دانش‌آموزان رافراهم کند.