به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 877
بازدید دیروز: 4,231
بازدید هفته: 7,045
بازدید ماه: 120,692
بازدید کل: 23,784,345
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 20 May 2024
الاثنين ، ۱۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۶ - تشییع با شکوه پیکر مطهر شهید سجاد شاه‌سنایی در نجف آباد ۱۳۹۶/۱۰/۱۳

تشییع با شکوه پیکر مطهر شهید سجاد شاه‌سنایی در نجف آباد

   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳

 
Image result for ‫شهید سجاد شاه‌سنایی‬‎Image result for ‫شهید سجاد شاه‌سنایی‬‎

مردم غیور نجف‌آباد عصر دیروز با حضور یکپارچه خود در میدان امام(ره)ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر در این شهر، پیکر مطهر شهید سجاد شاه‌سنایی را تشییع کردند.
حضور با صلابت و چند ده هزار نفری مردم نجف‌آباد به شکلی بود که تمام خیابان‌های منتهی به این میدان مملو از جمعیت بود و یکصدا برای دفاع از حریم امنیت کشور شعار دادند و یاد و خاطره رشادت شهید شاه‌سنایی را گرامی داشتند. نجف‌آبادی‌ها در این راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب هرگونه اغتشاش و اخلال در نظم عمومی در پوشش بیان معضلات اقتصادی را مردود و مصداق فتنه‌انگیزی دانستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید سرافراز سجاد شاهسنایی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم که از اولین ساعات روز پنجشنبه در میدان امام حسین(ع) اصفهان و خیابان‌های اطراف اجتماع کرده بودند، برگزار و پیکر مطهر شهید تا میدان انقلاب تشییع شد.
در این مراسم آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان بر پیکر شهید شاهسنایی نماز اقامه کرد.
سپس پیکر مطهر این شهید پس از سخنرانی حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس از میدان انقلاب تا میدان فیض و سپس تا گلستان شهدای اصفهان، تشییع و در قطعه شهدای مدافع حرم به خاک سپرده شد.
همچنین روز گذشته مردم غیور نجف‌آباد با حضور یکپارچه خود در میدان امام این شهر ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر در این شهر، پیکر مطهر شهید سجاد شاهسنایی را تشییع کردند.
حضور با صلابت و چند ده هزار نفری مردم نجف‌آباد به شکلی بود که تمام خیابان‌های منتهی به این میدان مملو از جمعیت بود و یکصدا برای دفاع از حریم امنیت کشور شعار دادند و یاد و خاطره رشادت شهید شاهسنایی را گرامی داشتند.
نجف‌آبادی‌ها در این راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب هرگونه اغتشاش و اخلال در نظم عمومی در پوشش بیان معضلات اقتصادی را مردود و مصداق فتنه‌انگیزی دانستند.
به گزارش فارس، شهید سجاد شاهسنایی همرزم شهیدمحسن حججی بوده که در آشوب‌های خیابانی نجف‌آباد و با شلیک مستقیم گلوله از طرف اغتشاشگران به شهادت رسید؛ از این شهید مدافع امنیت دو فرزند 5 ساله و 3 ساله به یادگار مانده است

Image result for ‫گل لاله‬‎