به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 5,918
بازدید دیروز: 5,979
بازدید هفته: 19,565
بازدید ماه: 40,535
بازدید کل: 23,702,356
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 29 April 2024
الاثنين ، ۲۰ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
15 - بارگذاری سایت‌های فتنه از ساختمان خبرگزاری دانشگاه آزاد انجام می‌شد ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
ابعاد جدیدی از خوش‌خدمتی تیم رسانه‌ای وقت دانشگاه آزاد به جریان فتنه و ضدانقلاب
 
بارگذاری سایت‌های فتنه از ساختمان خبرگزاری دانشگاه آزاد انجام می‌شد

Image result for ‫سرپرست خبرگزاری ایسکا‌نیوز (وابسته به دانشگاه آزاد) گفت:‬‎

 



سرپرست خبرگزاری ایسکا‌نیوز (وابسته به دانشگاه آزاد) گفت: پرونده‌های قضایی مربوط به فعالیت سایت‌های فتنه‌گر در محل این خبرگزاری هنوز باز است.
رضا واعظی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با‌ اشاره به اینکه از ابتدا قرار بود ایسکانیوز به عنوان محملی دانشجویی، صدای دانشجو و محل فعالیت آنها باشد، اظهار داشت: متاسفانه این خبرگزاری در گذشته تبدیل به باشگاهی سیاسی به نفع جریان‌های فعال در فتنه و ضدانقلاب شده بود و برخی از سایت‌های ضد‌انقلاب از طریق مجموعه رسانه‌ای دانشگاه آزاد پشتیبانی می‌شدند که پرونده‌های قضایی آن هنوز باز و احضاریه‌های آن موجود است.
واعظی با ‌اشاره به اینکه در گذشته برخی از سایت‌های فتنه‌گر در ساختمان فرهیختگان (محل خبرگزاری ایسکانیوز) بارگذاری می‌شدند، افزود: سایت‌هایی مانند قلم، کلمه و جمهوریت وابسته به یکی از سران فتنه و بسیاری موارد دیگر در ساختمان فرهیختگان بارگذاری می‌شدند و همچنین برخی مرتبطین با رسانه‌های ضدانقلاب در خارج از کشور در محل همین رسانه‌ها دستگیر شده بودند. وی خاطرنشان کرد: بی‌انضباطی‌های مالی، مشکلات قراردادی، بیمه پرسنل و بسیاری موارد دیگر در گذشته این خبرگزاری وجود داشت که سبب دوری این مجموعه رسانه‌ای از مسیر واقعی و حرفه‌ای آن و تبدیل شدن به بازوی یک جریان مسئله‌دار شده بود.
گفتنی است، انتشار صحبت‌های سرپرست باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) وابسته به دانشگاه آزاد نمونه دیگری از نفوذ جریان خزنده ضد انقلاب در بدنه مدیریت گذشته دانشگاه آزاد را نشان می‌دهد که در خوشبینانه‌ترین حالت می‌توان آن را ناشی از سوء مدیریت و غفلت مدیران این دانشگاه در گذشته دانست. با تغییر مدیریت و رویکرد جدید دانشگاه آزاد برخی افراد وابسته به جریان‌هایی خاص از این دانشگاه کنار گذاشته شدند که با جنجال و مظلوم‌نمایی رسانه‌ها و برخی افراد و سیاسیون روبرو شد. این جنجال‌ها نشان می‌داد از دست دادن دانشگاه آزاد به عنوان حیاط خلوت یک جریان خاص برایشان بسیار گران بوده است. اکنون با برملا شدن هرچه بیشتر ابعاد جدیدتر خدمات جریان رسانه‌ای گذشته دانشگاه آزاد به فتنه‌گران و ضدانقلاب مشخص می‌شود که چه کسانی به دانشگاه و دانشجویان خیانت کرده‌اند و با امکانات و اموال دانشگاه آزاد اسلامی که متعلق به مردم است و نه میراث یک عده خاص چه کرده‌اند.
از نمونه غفلت‌های صورت گرفته در به کارگیری تیم رسانه‌ای دانشگاه آزاد می‌توان به انتصاب احسان مازندرانی از متهمان و محکومین امنیتی شبکه نفوذ به مدیر مسئولی روزنامه فرهیختگان در خرداد سال 92‌ اشاره کرد که سرانجام در اردیبهشت سال 95 با حکم میرزاده رئیس‌وقت دانشگاه آزاد عزل شد. مازندرانی آبانماه امسال و پس از تحمل دو سال حبس به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام از زندان آزاد شد.