به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,082
بازدید دیروز: 4,463
بازدید هفته: 14,143
بازدید ماه: 14,143
بازدید کل: 23,675,971
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۰۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 25 April 2024
الخميس ، ۱۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۷ - تروریسم صهیونیستی- حمله رژیم کودک کش صهیونیستی به یک دبستان/ ۵۰ دانش‌آموز کشته و صدها نفر زخمی شدند ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
تروریسم صهیونیستی - ۲۷

حمله رژیم کودک کش صهیونیستی به یک دبستان

۵۰ دانش‌آموز کشته و صدها نفر زخمی شدند 

Image result for ‫حمله رژیم کودک کش صهیونیستی به یک دبستان‬‎

 

بمباران بيمارستان‏ها، مدارس و مراكز غير نظامى
تعداد عمليات گلوله ‏باران و بمباران مراكز شهرى و غيرنظامى عربى توسط رژيم صهيونيستى، در فلسطين اشغالى و ديگر كشورهاى عربى، بسيار زياد است. اين گلوله‏باران‏ها و بمباران‏ها، به طور عمده روى مراكزى همچون بيمارستان‏ها، كارخانه‏هاى غيرنظامى، مدارس، مؤسسه‏هاى علمى، كارخانه‏هاى داروسازى و مقرها و دفاتر ادارى انجام گرفته است. به عنوان نمونه مى‏توان موارد ذيل را نام برد:
بمباران بيمارستان
رژيم صهيونيستى، در پى جنگ ژوئن 1967.م، به وسيله‏ بمب‏هاى ناپالم، كه از طرف مجامع بين‏المللى استعمال آن ممنوع است، اقدام به بمباران بيمارستان أوعستا ويكتوريا المطلع در شهر قدس كرد. در اين تهاجم، بيمارستان ويران شد. و بيماران آن نيز به قتل رسيدند.
بمباران آمبولانس حامل مجروحان و بيماران
پس از تجاوز شانزده روزه‏ى نيروهاى رژيم صهيونيستى به لبنان در سال 1996.م، هواپيماهاى جنگى اين رژيم طى چندين نوبت اقدام به بمباران آمبولانس‏هاى حامل مجروحان لبنانى كردند. در اين ميان، بمباران آمبولانس منصورى كه مجروحان بمباران روستاى قانا را حمل مى‏كرد، منجر به كشته شدن تمامى سرنشينان اين آمبولانس شد.
بمباران مدارس
يكى از نمونه‏هاى بارز تروريسم صهيونيستى، اقدام اين رژيم در بمباران و نابودى مدارس است. هواپيماهاى جنگى اين رژيم، در 12 آوريل 1971.م، طى هجوم وحشيانه‏اى به دبستان ابتدايى بحرالبقر در استان شرقيه‏ مصر، اين مدرسه را به طور كامل ويران كردند. كه در نتيجه‏ اين حمله، بيش از 50 دانش‏آموز كشته، و صدها تن ديگر نيز كه بيش از يازده سال عمر نداشتند، مجروح شدند.
بمباران كارخانه ‏هاى غيرنظامى
هواپيماهاى نظامى رژيم صهيونيستى از نوع فانتوم، در ساعت هشت و ربع روز 12 فوريه‏ 1970.م كارخانه‏ أبى زعيل را در غرب قاهره، با موشك و بمب‏هاى ناپالم بمباران كردند. اين عمل منجر به ويرانى بخش‏هاى وسيعى از اين كارخانه، و به قتل رسيدن تعداد زيادى از كارگران اين كارخانه شد. زيرا زمان بمباران هنگامى بود كه كارگران در حال تحويل شيفت كارى خود بودند.
همچنين، هواپيماهاى جنگنده‏ اين رژيم، در سال 1998.م اقدام به بمباران يك كارخانه‏ سرم‏سازى در حومه‏ شهر خارطوم سودان، كردند. در اثر اين بمباران، كارخانه به طور كامل ويران شد، و تعداد بسيارى از كارگران آن به قتل رسيدند.
بمباران مقر ها و دفاتر ادارى
از بارزترين نمونه‏هاى اين گونه عمليات، اقدام نيروهاى هوايى رژيم صهيونيستى در بمباران مقر سازمان آزادى بخش فلسطين در منطقه‏ حمام الشط در فاصله‏ 35كيلومترى جنوب پايتخت تونس، در اكتبر 1985.م بود.
اين بمباران موجب نابودى اين مقر، و شهادت تعداد بسيارى از كاركنان اين دفتر شد.
بمباران مراكز تجمع غيرنظاميان
در پى تجاوز نظامى رژيم صهيونيستى به لبنان در سال 1986.م، مردم بى‏پناه روستاهاى جنوب اين كشور، كه در تاريخ 19 آوريل 1996.م، از ترس بمباران روستاهايشان به مركز نيروهاى بين المللى مستقر در حوالى روستاى قانا پناه برده بودند، هدف بمباران وحشيانه‏ى هواپيماهاى جنگى رژيم صهيونيستى قرار گرفتند، و به خاك و خون كشيده شدند. در اثر اين بمباران، 111 تن از غير نظاميان بى پناه، كه به‏طور عمده از كهن‏سالان، زنان و كودكان بودند به شهادت رسيدند، و بيش از 129 تن ديگر زخمى شدند.
آدم‏ ربايى
رژيم صهيونيستى، در خلال مدت كوتاهى كه بيشتر از سه سال نبود، به ارتكاب جرايم و اقدامات تروريستى بر ضد آلمانى‏ها دست زد. اهداف اين اقدامات به طور مشخص، بعضى شخصيت‏ها و فرماندهان نازى مثل آدولف آيشمن، افسر نازى؛ لود فنج زند، يكى از شخصيت‏هاى برجسته‏ نازى؛ و دكتر ژوزف منجل، پزشك يكى از پادگان‏هاى نظامى نازى بودند.
اين اقدامات، افزون بر عمليات تروريستى رژيم صهيونيستى در ربودن دكتر هيتز كروج، يكى از دانشمندان آلمان بود، كه براى كار در مصر در خصوص طرح‏هاى عملياتى و جنگى در دهه‏ 60 تمايل نشان داده بود. پيش‏تر نيز تلاش‏هايى براى ربودن فرزند يكى از دانشمندان آلمانى شاغل در مصر صورت گرفته بود.
اين رژيم همچنين پس از جنگ ژوئن 1967.م، اقدام به چندين عمليات گروگان‏گيرى كرد؛ و از سال 1985.م به بعد نيز كه مقاومت ضد صهيونيستى در جنوب لبنان شكل گرفت، به يك سرى عمليات تروريستى براى ربودن رهبران مقاومت ضد صهيونيستى در لبنان دست زد. در زير به برخى از اين اقدامات تروريستى صهيونيست‏ها اشاره مى‏شود: