به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 218
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 4,278
بازدید ماه: 70,351
بازدید کل: 23,732,162
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۴ / ۳ - با خورشید انقلاب(خاطراتی از رهبر معظم انقلاب) : علاقه شدید آیت‌الله اشرفی‌ اصفهانی به آقا ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
با خورشید انقلاب (خاطراتی از رهبر معظم انقلاب)
 
علاقه شدید آیت‌الله اشرفی‌ اصفهانی به آقا
 

Image result for ‫آیت‌الله اشرفی‌ اصفهانی‬‎

 مرحوم پدر ما در سال 1360 وقتی متوجه شدند که قرار است آیت‌الله خامنه‌ای کاندیدای رئیس جمهور شوند، به ایشان زنگ زدند و فرمودند که من شنیدم شما قصد دارید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید و خواستم تصریح کنم که شما وظیفه دارید در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنید و ما هم با تمام وجود حمایت می‌کنیم. ایشان به مردم هم سفارش می‌کردند که شما به نماینده امام (رضوان‌الله علیه) و نائب بر حق او رای بدهید. می‌گفتند رای به ایشان، رای به اسلام و قرآن است. این عین جملات ایشان است که به صورت کتاب هم چاپ شده است. بر همین اساس رای آقا در کرمانشاه بعد از تهران از دیگر شهرها بالاتر بود. در روز انتخابات وقتی بعد از خطبه‌های نماز جمعه صندوق‌های رای را آماده کردند، ایشان گفتند می‌خواهم به کسی رای بدهم که وارث پیامبر (صلی‌الله و علیه وآله و سلم و ائمه علیهم‌السلام) است و من با تمام وجود از او حمایت خواهم کرد. ایشان گفت من شخصا یک رای دارم و رای خودم را به حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی خامنه‌ای خواهم داد و بعد همه مردم هم صلوات فرستادند.
شب که تلویزیون اعلام کرد ایشان بیشترین رای را آوردند، شهید محراب رو به ما فرمودند: ماشین را آماده کنید؛ من می‌خواهم به تهران بروم و از نزدیک تبریک بگویم. ما این پیرمرد 80 ساله را با ماشین به تهران بردیم. به دفتر حضرت آقا که رسیدیم، چون به ایشان گفته بودند که آقای اشرفی از کرمانشاه آمده‌اند و می‌خواهند حضوری به شما تبریک بگویند، آقا از دفترشان بیرون آمده بودند و دم در ایستاده بودند. من و اخوی هم همراه پدر بودیم. خلاصه آقا آمدند و دست حاج‌آقا را گرفتند و ازپای پله‌ها ‌ ایشان را به داخل دفتر بردند. ایشان به مرحوم پدر ما  فرمودند: حاج‌آقا من راضی نبودم از کرمانشاه به اینجا بیایید. شهید محراب در جواب آقا فرمودند: من می‌خواستم بیایم و با شما دست بیعت بدهم که اگر من رای به شما داده‌ام،‌کانه به رسول‌الله (ص) رای داده‌ام.
پدر می‌گفتند: کسی که بعد از امام به درد اسلام می‌خورد، این سید بزرگوار است. کسی که سینه‌اش را سپر می‌کند، همین سید بزرگوار است. من باید از کسی حمایت کنم که تا لحظه آخر به درد اسلام بخورد و در مقابل کفر جهانی سینه سپر کند و هیچ‌کس بهتر از آقای خامنه‌ای چنین شایستگی را ندارد. این بیان شهید محراب است.
*حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین اشرفی‌اصفهانی، فرزند ارشد چهارمین شهید محراب، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسلانی دفتر  حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای