به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,159
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 6,096
بازدید ماه: 121,602
بازدید کل: 23,783,398
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۴۹ - آیت‌الله جنتی: هیچ رفراندومی بالاتر از راهپیمایی 22 بهمن در دنیا وجود ندارد ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
آیت‌الله جنتی:
 
هیچ رفراندومی بالاتر از راهپیمایی 22 بهمن در دنیا وجود ندارد
 
رئیس‌شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی 22 بهمن را رفراندومی بی‌نظیر درجهان خواند و گفت: «حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بزرگ‌ترین همه پرسی و نشانه عشق مردم نسبت به نظام اسلامی و ولایت است.»

آیت‌الله احمد جنتی در همایش رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ‌اشاره به اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) در شرایطی به پیروزی رسید که اسلام در حال غربت و انزوا بود و شکل‌گیری انقلاب اسلامی در آن شرایط، خواست الهی بود که با دلایل مادی و دنیوی قابل توجیه نیست و با خواست و اراده خداوند، مدیریت و هدایت شد و به ثمر رسید.
وی تصریح کرد: مهم‌ترین و بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی انسان سازی و زنده کردن ارزش‌های معنوی بود. انقلاب اسلامی یک معجزه بود که موجب تحول جوانان و همه اقشار جامعه شد و موجب تحول روحی در میان اقشار مختلف مردم شد.
وی اضافه کرد: لازم است مردم را نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه کرد، اینکه کجا بودیم و کجا هستیم باید برای مردم تبیین شود و صداوسیما و رسانه‌ها در این عرصه باید روشنگری کنند.
رئیس‌مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که «در سال‌های گذشته ملت و نظام ایران از سوی دشمنان تحت فشارهای زیادی قرار داشتند»، خاطرنشان کرد: با وجود این فشارها و توطئه‌ها، ملت ایران توانست در همه عرصه‌ها پیشرفت کند و در حوزه‌های مختلف از جمله خدمات رسانی، علمی، نظامی و غیره در همه نقاط کشور به ویژه در روستاها، خدمات رفاهی برای مردم ایجاد نماید.
وی با ‌اشاره به این‌که «امروز در کشور و حتی خارج از کشور، بهترین امکانات و متخصصان را داریم» اظهار کرد: باید به وضعیت معیشتی مردم رسیدگی شود و در حکومت اسلامی نباید هیچ گرسنه و فقری وجود داشته باشد و ملت و دولت همه باید در این امر کمک کنند.
جنتی با ‌اشاره به کارشکنی‌های آمریکا علیه ملت و نظام ایران اظهار کرد: وحشتی که امروز آمریکا از ایران اسلامی و رهبر انقلاب دارد از هیچ قدرتی در دنیا ندارد و نقشه‌های شومی در خاورمیانه داشت که ایران مانع انجام آنها شد.
وی با اشاره به این‌که «مردم با حضور در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن حمایت خود را از نظام و رهبری اثبات می‌کنند» افزود: ولی فقیه نعمتی است که همه اختلافات و مسائل کلان کشور را حل و فصل می‌کند و متاسفانه برخی ناسپاسی می‌کنند و در مسئله ولایت مطلقه فقیه شبهه ایجاد می‌کنند.