به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 542
بازدید دیروز: 4,231
بازدید هفته: 6,710
بازدید ماه: 121,604
بازدید کل: 23,784,012
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 20 May 2024
الاثنين ، ۱۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۵۷ - حجت‌الاسلام کاظم صدیقی: سپردن مسئولیت‌های سیاسی به افراد خائن نشانه‌ نفاق است ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
خطیب جمعه تهران:
سپردن مسئولیت‌های سیاسی به افراد خائن نشانه‌ نفاق است

   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
 
Image result for ‫حجت‌الاسلام کاظم صدیقی‬‎
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر این‌که طبق روایات باید امانات را به اهلش بدهیم، گفت:‌ کسانی که دقت در عزل و نصب نمی‌کنند و اشخاصی را که صلاحیت ندارند، به سرنوشت مملکت مسلط می‌کنند، علامتی از نفاق در آنان وجود دارد.
حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به جایگاه تقوا و جلب رضای خداوند اظهار داشت: بی‌تقوایی، خدافراموشی، دنیا و آخرت انسان را تاریک می‌کند و هر کسی خدا را از یاد ببرد، خداوند زندگی او را در تنگنا قرار می‌دهد.
وی افزود:‌ در عین حال تقوا مشکلات را حل می‌‌کند و تقوا در سه جبهه بسیار مؤثر است که رشد فردی و انسجام خانوادگی و ترقی اجتماعی آن سه جبهه هستند.
حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به اینکه کسی که دروغ می‌گوید منافق است، گفت:‌ همچنین کسی که امانت‌های اجتماعی، سیاسی و فردی به او سپرده می‌شود ولی به پست خود خیانت می‌کند و در حالی که مسئول و رئیس است، دنبال کار خودش می‌رود و یا افراد خائن را در سمت‌ها می‌گمارد، چون فامیل و جزو جریانش است، به تقوایش فکر نمی‌کند، چون ممکن است آن فردی که بدون شایستگی در آن جایگاه قرار داده شده، با سرنوشت یک مملکت بازی کند.
وی با تأکید بر اینکه طبق روایات باید امانات را به اهلش بدهیم، بیان داشت:‌ کسانی که دقت در عزل و نصب نمی‌کنند و اشخاصی را که صلاحیت ندارند، به سرنوشت مملکت مسلط می‌کنند، علامتی از نفاق در آنان وجود دارد. امام جمعه موقت تهران گفت: وعده‌هایی که انسان‌ها به هم می‌دهند، اگر اعتماد و اعتقادی به آن وعده‌ها وجود نداشته باشد و اگر این امر در جامعه گسترش یابد، آن جامعه، جامعه نفاق است.
حجت‌الاسلام صدیقی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، خاطرنشان کرد: حضرت صدیقه طاهره(س) انسانی کامل، اسم اعظم و جلوه جمال و جلال الهی است. وی افزود: مأموریت حضرت صدیقه طاهره(س) تجلی عبودیت محض است که هر جایی ایشان را می‌بینید، همه جا بنده است و از ماسوی‌الله آزاد و همه وجودش ذوب در ولایت است.
به گزارش فارس، امام جمعه موقت تهران ادامه داد: حضرت زهرا(س) الگوی همه انسان‌هایی است که به ارزش‌های انسانی می‌اندیشند و عطش آدم شدن دارند. حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به حجاب، عفت و نامحرم‌گریزی حضرت زهرا(س) ابراز داشت: این صفات آنچنان ابهتی از آن حضرت ساخته بود که وقتی با فردی مواجه می‌شد، فراتر از زنانگی و جنسیت، ابهت و جلال و وقار حضرت زهرا(س) متجلی بود. وی با بیان اینکه ما به حجاب اعتقاد داریم و ملت ایران زیر بار بدحجابی و بی‌حجابی نمی‌رود، تأکید کرد: این هنر انقلاب و امام(ره) است که گاهی زنان ما از نظر علمی و معرفتی از مردانمان پیشی می‌گیرند و ما هم به بانوان مباهات می‌کنیم و این روز را به آنان تبریک می‌گوییم.
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه الگوی غربی زنان مایه شرم است، گفت:‌ امروز از زبان مسئولان زن کشورهای اول اروپایی می‌شنویم که همان زنان صاحب‌سمت، از خشونت جنسی و غیرجنسی بعضی زنان می‌نالند و زن غربی احساس حقارت می‌کند و در برابر خشونت مردان ابتکار عمل ندارد.
حجت‌الاسلام صدیقی همچنین ضمن اشاره به انتخاب وزیر تنهایی در کشور انگلیس، گفت: از جمعیت 54 میلیونی انگلستان 9 میلیون نفر تنها زندگی می‌کنند و از این مسئله ناگوارتر اینکه نسل بشر به مرور منقرض می‌شود و ازدواج از بین می‌رود کمااینکه به جای آن ازدواج با حیوانات و همجنس‌ها باب شده است و اگر با این روند پیش برود، نسل بشریت برچیده خواهد شد. وی با تأکید بر رفع موانع ازدواج و لزوم ازدیاد نسل، خاطرنشان کرد: غربی‌ها چون اعتقادات زیادی ندارند، از لحاظ جمعیتی تنزل می‌یابند، ولی ما خانواده داریم و باید برای ازدیاد نسل، اقدامات زیادی صورت گیرد. امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به برخی جشن‌ها که اخیراً در برخی اماکن به مناسبت روز زن برگزار شده، اظهار داشت: گرچه پس از برگزاری این مراسم عذرخواهی کردند، ولی مسئولان کاری نکنند که پس از انجام آن مجبور به عذرخواهی شوند، مسئولان ادارات و صدا و سیما به جای ایجاد شبهه و فرافکنی، مواظب باشند تا بنای مستحکم خانواده از هم نپاشد.
حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به موضوع 14 اسفند گفت: روز 14اسفند یکی از عبرت‌های تاریخ انقلاب است. وی گفت: بنی‌صدر در سفره امامت، ولایت و آرای مردم نشست و رأی مردم را به هرکیفیتی بود جلب کرد ولی رای آوردن ملاک نیست. وقتی سکان‌ و خزانه مملکت و فرماندهی کل قوا را در دست گرفت، طغیان کرد و خود را از بدنه مردم انقلابی و حزب‌اللهی جدا نمود.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد:‌ مشتی غرب‌گرا دور بنی‌صدر را گرفتند و سوت و کف زدند و او هم برای راضی کردن آنها، به مردمی که در خطرها سینه سپر کردند بی‌اعتنایی کرد و آن سوت و کف‌زنندگان را مردم دید. حجت‌الاسلام صدیقی بیان داشت: همه مسئولین هرازچندگاهی با خدا خلوت کنند و ببینند عوض نشده باشند. چه کسانی دورشان بودند و اکنون چه کسانی دورشان هستند. اینهایی که برایشان کف و سوت می‌زنند دوست یا دشمن هستند؟ اگر محاسبه‌ای نداشته باشیم، گرفتار سرنوشت بنی‌صدری می‌شویم که جزو افسانه‌های تاریخ شد و اکنون کسی اطرافش نیست و جایگاهی ندارد.