به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,668
بازدید دیروز: 4,805
بازدید هفته: 11,517
بازدید ماه: 102,380
بازدید کل: 23,764,184
افراد آنلاین: 25
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۲٤ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 13 May 2024
الاثنين ، ۵ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳ - انتقاد آیت‌الله نوری همدانی از وضعیت بازار ارز: ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
انتقاد آیت‌الله نوری همدانی از وضعیت بازار ارز:

مکرر می‌گویند مشکل دلار را حل می‌کنیم ولی خبری نیست

    ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
 
 
استاد برجسته درس خارج حوزه گفت: مکرر می‌گویند که مشکل دلار را حل می‌کنیم و مردم نگران نباشند ولی خبری نیست؛ مردم مغالطه و وعده‌های دروغ را می‌فهمند؛ دولتمردان سعی کنند که مشکلات را برطرف کنند.
این مرجع تقلید در دیدار سقائیان‌نژاد شهردار و مدیران شهر قم، وی ‌اشرف عبادات را خدمت به مردم دانست و افزود: امروز مسئله ارز مهم است و دولت باید این مشکلات را حل کند؛ ارز که بالا رفت همه چیز گران می‌شود.
وی تصریح کرد: به ما می‌گویند سیاه‌نمایی نکنید؛ ما چیز سفید را سیاه نمی‌کنیم چراکه اقتصاد ما سیاه است و دولت و مسئولان نتوانسته‌اند کاری در این زمینه انجام دهند.
استاد برجسته درس خارج حوزه با بیان اینکه سال 96 رهبر انقلاب در سخنرانی خود در مشهد بر تقویت تولید و ‌اشتغال تاکید کردند، گفت: فردای آن روز دولتمردان بیانیه دادند که مشکل را حل می‌کنیم اما یک سال گذشته و کاری نشده و همه چیز آمار و ارقام و جلسه و مسافرت است و مردم چیزی جز گرانی و بیکاری ندیده‌اند.
این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه مجددا رهبر انقلاب امسال بر حمایت از تولید و ‌اشتغال تاکید کردند، بیان داشت: ما مسائل سیاه را بیان می‌کنیم و این سیاه‌نمایی نیست؛ مکرر می‌گویند که مشکل دلار را حل می‌کنیم و مردم نگران نباشند ولی خبری نیست؛ مردم مغالطه و وعده‌های دروغ را می‌فهمند؛ دولتمردان سعی کنند که مشکلات را برطرف کنند.
به گزارش فارس، آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر حساسیت و اهمیت کار مدیریت شهری، اظهار داشت: با توجه به همفکری و اتحاد و انسجامی که در مجموعه شهرداری برقرار است، یکی از نعمت‌ها همین است که موجب توفیق می‌شود.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری توانسته در سایه وحدت در قم تحول ایجاد کند، تصریح کرد: اقدامات شهرداری در این دوره بسیار خوب و وسیع بوده و ذوق، تحول و سابقه مدیریت شهری کمک کرده و توانسته‌اید تحولی در این شهر ایجاد کنید.
استاد برجسته درس خارج حوزه با بیان اینکه شهر قم ام‌القرای جهان اسلام است، گفت: در جایگاه خود از اقدامات مجموعه مدیریت شهری تقدیر کرده و اقدامات در حوزه زیباسازی، ترافیک و حمل‌ونقل را تحولی در شهر می‌دانیم.
آیت‌الله نوری همدانی با‌ اشاره به اهمیت رفتار صحیح با مردم اظهار داشت: مردم خون دادند تا این نظام اسلامی به وجود آمد؛ در مراجعه مردم، استقبال از آنها و رفتار و گفتار صحیح با آنها بسیار مهم است.
این مرجع تقلید با بیان اینکه امام صادق(ع) اخلاق را خلاصه در برخورد، گفتار و رفتار می‌دانند، تصریح کرد: کار مسئولان از این نظر مهم است و در برخورد با مردم باید این موارد را رعایت کنید.