به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,330
بازدید دیروز: 5,045
بازدید هفته: 9,374
بازدید ماه: 100,237
بازدید کل: 23,762,041
افراد آنلاین: 17
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۲۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 12 May 2024
الأحد ، ٤ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۴ - آیت‌الله نوری همدانی: ایران به گستاخی رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع دهد ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
آیت‌الله نوری همدانی:
ایران به گستاخی رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع دهد   
 

Image result for ‫انتقاد آیت‌الله نوری همدانی از وضعیت بازار ارز‬‎

استاد برجسته درس خارج حوزه با‌اشاره به حمله اخیر رژیم صهیونیستی و شهادت چند تن از مدافعان حرم، گفت: حرکت صهیونیست‌ها نباید بی‌پاسخ بماند بلکه جمهوری اسلامی ایران باید آنها را گوشمالی داده و پاسخی محکم به آنها بدهد.

این مرجع تقلید در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با‌اشاره به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به پایگاه نظامی سوریه و شهادت چند تن از مدافعان حرم، خواستار عدم سکوت و برخورد قاطع با این رژیم غاصب شد.
وی افزود: رژیم صهیونیستی به اندازه‌ای گستاخ شده که به خود جرأت می‌دهد با حمله موشکی سبب شهادت ایرانی‌ها شود، نمی‌توانیم در این مسئله ساکت و بی‌تفاوت باشیم. استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم انقلاب کردند که در برابر صهیونیست‌ها و استکبار مقاومت کنیم، اظهار داشت: باید در برابر دشمنان مقاوم بوده و استقامت داشته باشیم، سکوت سبب جری‌تر شدن آنها می‌شود و جرأت بیشتری برای تعرض پیدا می‌کنند.
آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: نباید در برابر این موضوع سکوت کنیم، حوزه‌ها نیز نباید بی‌تفاوت باشد، بر اساس روایات همانگونه که پیامبران در برابر دشمنان مقاومت داشتند، فقها نیز مانند آنها باید اهل جهاد باشند و فعالیت کنند. به گزارش رسا، این مرجع تقلید ابراز داشت: زمانی در محضر امام مطرح شد که حضرت عیسی(ع) بسیار مهربان بود و جهاد نداشت و تنها نصیحت می‌کرد، امام فرمودند اگر اینگونه باشد حضرت عیسی(ع) واعظ بودند نه اینکه پیامبر باشند چرا که نمی‌شود پیامبران جهاد نداشته باشند.
وی گفت: همه پیامبران در برابر دشمنان استقامت کردند، فقها و علما نیز هیچگاه نباید ضعیف شوند بلکه باید به استقامت خود در برابر کفار و دشمنان ادامه دهند؛ مشی علما این بوده که استقامت می‌کردند؛ بنابراین نمی‌توان سکوت کرد و باید فکری شود که چگونه باید این گستاخی پاسخ داده شود.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: حرکت صهیونیست‌ها نباید بی‌پاسخ بماند بلکه جمهوری اسلامی ایران باید آنها را گوشمالی داده و پاسخی محکم به آنها بدهد.