به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 844
بازدید دیروز: 4,231
بازدید هفته: 7,012
بازدید ماه: 120,700
بازدید کل: 23,784,312
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 20 May 2024
الاثنين ، ۱۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۶ - شهادت سرباز محمدسعید دهقان‌اناری کرمانی.../ شهادت سروان مسعود تقی لو افسر پلیس در بیجار ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
شهادت سرباز محمدسعید دهقان‌اناری کرمانی به دست سارقان 
 
۱۳۹۷/۰۲/۲۱
Image result for ‫شهادت سرباز محمدسعید دهقان‌اناری کرمانی به دست سارقان‬‎Image result for ‫شهادت سرباز محمدسعید دهقان‌اناری کرمانی به دست سارقان‬‎
رئیس‌بیمارستان پیامبر اعظم‌ (ص) کرمان از شهادت سرباز کرمانی توسط سارقان خبر داد.
فرهاد ‌اشافی در گفت‌ و‌گو با تسنیم اظهار‌ داشت: محمدسعید دهقان‌اناری سرباز وظیفه‌شناس کرمانی در حمله ناجوانمردانه سارقان با چاقو از ناحیه گردن مجروح و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان پیامبر اعظم (ع) بستری شد.
وی با‌ اشاره به اینکه وی شامگاه پنجشنبه ساعت 20 و45 دقیقه دچار ایست قلبی شد گفت: بلافاصله عملیات احیا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بر روی وی انجام و 9 مرتبه عملیات شوک برروی وی صورت گرفت.
وی افزود: حدود 15 مرتبه نیز داروی تحریک‌کننده قلب به وی تزریق شد اما متاسفانه جواب نداد و این سرباز در ساعت 21و30 دقیقه شامگاه پنجشنبه به شهادت رسید.رئیس ‌بیمارستان پیامبر اعظم‌(ص) با ‌اشاره به اینکه سرباز محمدسعید دهقان‌اناری در روز 19 فروردین در حالی به بیمارستان انتقال داده شد که متاسفانه شریان بزرگ بدن وی چاقو خورده و خون زیادی از او رفته بود تصریح کرد: پنجشنبه شب بعد از گذشته حدود 32 روز از وقوع حادثه وی در تاریخ 20 اردیبهشت‌ ماه جاری دعوت حق را لبیک گفت.
بنابر این گزارش دو سارق هنگام انتقال به قصد‌ فرار با سلاح سرد به محمد سعید دهقان‌اناری سرباز پلیس کرمان حمله کردند که این سرباز از ناحیه گردن به شدت مجروح شده و در بیمارستان به شهادت رسید.

 

شهادت سروان مسعود تقی لو افسر پلیس در درگیری با قاچاقچیان در بیجار
 
Image result for ‫شهید سروان مسعود تقی لو‬‎
فرمانده انتظامی بیجار گفت: سروان مسعود تقی لو رئیس‌پایگاه جعفرآباد از توابع این شهرستان شامگاه پنجشنبه در درگیری با قاچاقچیان به مقام رفیع شهادت نایل آمد.
  به گزارش پایگاه خبری نیروی انتظامی سرهنگ موسی بهاری اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه جعفرآباد پس از شناسایی یک محموله مشروبات الکلی اقدام به تعقیب قاچاقچیان کردند.
وی افزود: در این عملیات که به درگیری مستقیم ماموران انتظامی و قاچاقچیان منجر شد رئیس‌پاسگاه جعفرآباد سروان مسعود تقی لو با شلیک گلوله قاچاقچیان به شهادت رسید.
وی از دستگیری عامل شهادت این مامور وظیفه‌شناس انتظامی خبر داد و گفت: پیکر مطهر شهید مسعود تقی‌لو پس از تشییع در بیجار روز جمعه به زادگاهش شهر زنجان منتقل شد.

Image result for ‫گل لاله‬‎