به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,164
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 6,101
بازدید ماه: 121,607
بازدید کل: 23,783,403
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۸۳ - حجت‌الاسلام حاج صادقی: 160 مؤسسه پژوهشی در آمریکا تعامل را تنها... ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
حجت‌الاسلام حاج صادقی مطرح کرد:
 
 160 مؤسسه پژوهشی در آمریکا تعامل را تنها راه تضعیف و نابودی انقلاب می‌دانند 
 
۱۳۹۷/۰۳/۰۹
 
 
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در استراتژی دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی یک راه وجود دارد و آن تعامل و رفاقت ظاهری با انقلاب است که رهبر معظم انقلاب از این قضیه تعبیر به نفوذ کردند، گفت: 160 موسسه علمی و پژوهشی و دانشگاهی در آمریکا با بررسی راه‌های مقابله با ایران دریافتند که تنها راه تضعیف و از بین بردن انقلاب اسلامی راه تعامل است.
به گزارش رسا، حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی «حوزه و انقلاب اسلامی» که در سالن اجتماعات دارالشفاء برگزار شد، با اشاره به رسالت‌های حوزه در ماندگاری انقلاب اسلامی، در صراط مستقیم ماندن را از حضور اولیه در آن سخت‌تر توصیف کرد و هشدار داد: باید فتنه‌ها و برنامه‌های دشمن در دهه 90 را تشخیص داد و راه ماندگاری انقلاب اسلامی در برابر آن را فهمید، این راه یکی استقامت فکری و دیگر استقامت عملی است که کشور نیازمند آن است.
وی با اشاره به سابقه برنامه‌ریزی توطئه‌های گوناگون و دشمنی استکبار علیه انقلاب، بیان داشت: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی به روش‌های مختلف از جنگ نظامی گرفته تا ترور و ایجاد فتنه‌های مختلف در کشور سعی در نابود کردن این انقلاب داشته است، اما همیشه با شکست مواجه شده است، بنابراین در دهه جدید راهبرد و توطئه جدیدی را برای خود برگزیده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران درباره راهبرد دشمن در مقابله با نظام اسلامی، گفت: سعی و تلاش امروز دشمن این است که توسط خود انقلاب به آن ضربه زده و در نهایت از بین ببرد و این تعامل و سازش با دشمن است که می‌تواند نیروهای انقلابی را در مقابل انقلاب اسلامی قرار دهد. حجت‌الاسلام حاج صادقی ادامه داد: در استراتژی آنها برای از بین بردن انقلاب اسلامی یک راه وجود دارد و آن تعامل و رفاقت ظاهری با انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب از این قضیه تعبیر به نفوذ کردند و این قضیه در صدر اسلام هم مصادیق فراوان دارد؛ بارزترین مصداق آن جنگ صفین است که دشمن توانست با توطئه یاران حضرت علی(ع) را در مقابل ایشان قرار دهد و پیروز جنگ شود.
وی مطرح کرد: 160 موسسه علمی و پژوهشی و دانشگاهی در آمریکا با بررسی راه‌های مقابله با ایران دریافتند که تنها راه تضعیف و از بین بردن انقلاب اسلامی راه تعامل است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این‌که تجربه 40 سال گذشته انقلاب اسلامی نشان داد، هرجا پیروزی‌هایی نصیب دشمن شد، حاصل همین تعامل‌ها بوده است، گفت: از قضیه قائم‌مقام رهبری گرفته تا برجام در دهه اخیر از طریق تعامل با دشمن حاصل شده است، ایرانی که شعار آن نفرت از آمریکا است، با آنها سر یک میز نشسته و به ظاهر گفت‌وگویی دوستانه انجام می‌دهد. حجت‌الاسلام حاج صادقی تأکید کرد: حوزه علمیه می‌تواند با استناد به آیات قرآن و سیره اهل بیت در دفاع از ارزش‌ها و ماندگاری انقلاب رسالت دینی خود را انجام دهد و مانع محافظه‌کار شدن و کم‌رنگ شدن غیرت دینی افراد انقلابی شود. وی افزود: در این وضعیتی که برخی آقایان مذاکره کردند و باخته‌اند، اکنون به جای خجالت‌زدگی باز هم طلبکار هستند، این‌جا نباید تقیه کرد، بلکه باید فریاد کشید.