به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 664
بازدید دیروز: 18,753
بازدید هفته: 664
بازدید ماه: 664
بازدید کل: 23,662,495
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 20 April 2024
السبت ، ۱۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۷ - سردار وحيدي: ترورهاي اخير محصول همكاري آمريكا، اسرائيل و انگليس ... ۱۰/ ۰۹ /۱۳۸۹

سردار وحيدي:

ترورهاي اخير محصول همكاري آمريكا، اسرائيل و انگليس با مزدوري منافقين بود

Image result for ‫سردار وحيدي‬‎


وزير دفاع گفت اقدام شوم تروريستي توسط رژيم صهيونيستي و با هماهنگي دستگاه هاي اطلاعاتي غرب به ويژه آمريكا و انگليس و كارگزاري منافقين مزدور صورت گرفته است.
سردار احمد وحيدي، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح كه در هشتادمين سفر استاني هيئت دولت به استان مازندران سفر كرده است، در جلسه شوراي اداري شهرستان بابل طي سخناني با اشاره به ترور استادان برجسته و نخبگان علمي كشورمان دكتر شهرياري و دكتر فريدون عباسي و همسران فداكارشان گفت: دشمنان پيشرفت و استقلال ايران اسلامي با اين اقدام جنايتكارانه يكبار ديگر به شكست ذلت بار خود در برابر اراده و ملت ايران اعتراف كردند.
وحيدي با عرض تسليت شهادت استاد فرهيخته دكتر مجيد شهرياري به محضر رهبر معظم انقلاب، جامعه علمي و دانشگاهي كشور و خانواده محترم و مردم قدرشناس ايران اسلامي تصريح كرد: خون شهيد شهرياري شجره طيبه و تنومند خودباوري علمي اين مرز و بوم را بارورتر خواهد كرد.
وي افزود: شهرياري با نوشيدن شهد شيرين شهادت، سعادت ابدي را براي خود و افتخار و سربلندي را براي جامعه علمي كشور به ارمغان آورد.
وزير دفاع با بيان اينكه جهاد علمي فرزندان رشيد ملت ايران براي نيل به اهداف خود نيازمند ايثار و فداكاري و همت بلند و كار مضاعف است، گفت: بي ترديد خون اين شهيد گرانقدر عزم دانشمندان، نخبگان، اساتيد و دانشجويان را براي فتح قله هاي بلند علم و فناوري جزم تر و اراده آنان را براي ساختن ايراني آباد و آزاد و مستقل مستحكم تر خواهد كرد.
وحيدي توسعه و آباداني كشور را مرهون تلاش علمي و عملي و خون اين شهيدان فرزانه دانست و تصريح كرد: مسئولان كشور با الهام از ارواح بلند و ملكوتي شهيدان عظيم الشان انقلاب اسلامي بويژه نخبگان شهيد همه همت و توان خود را براي رفاه و آسايش مردم و توسعه همه جانبه كشور به كار خواهند بست.
وي با اشاره به اينكه اين اقدام شوم تروريستي توسط رژيم صهيونيستي و با هماهنگي دستگاه هاي اطلاعاتي غرب به ويژه آمريكا و انگليس و كارگزاري منافقين مزدور صورت گرفته است، گفت: در صورت سكوت سازمان هاي بين المللي مدعي حقوق بشر در مقابل اين اقدام رذيلانه آنان نيز در قبال اين جنايت مسئول هستند.
وزير دفاع تاكيد كرد: قطعا نهادهاي امنيتي و اطلاعاتي كشور اين تحرك شوم و ترفند دشمن را نيز همچون ساير ترفندهاي آنان با قاطعيت و صلابت سركوب و خنثي خواهد كرد.