به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 301
بازدید دیروز: 18,753
بازدید هفته: 301
بازدید ماه: 301
بازدید کل: 23,662,132
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 20 April 2024
السبت ، ۱۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹ - احمدي‌نژاد: دولت‌هاي غربي و رژيم صهيونيستي در ترور 2 استاد ايراني دست دارند ۱۳۸۹/۰۹/۰۸

 

Image result for ‫چگونگی شهادت دکتر مجید شهریاری‬‎

رئيس جمهور بر نقش دولت هاي غربي و رژيم صهيونيستي در ترور 2 استاد ايراني تاكيد كرد و از مسئولان امنيتي خواست تا هرچه سريعتر عوامل آن را شناسايي و معرفي كنند.
به گزارش خبرنگار كيهان محمود احمدي نژاد عصر دوشنبه در نشست خبري خود با نمايندگان رسانه هاي گروهي داخلي و خارجي درباره حوادث تروريستي ديروز تاكيد كرد: دولت هاي غربي و رژيم صهيونيستي در ترور 2 استاد دانشگاه كشورمان دست دارند و از مسئولان امنيتي مي خواهم هرچه سريعتر عوامل را شناسايي و معرفي كنند.
وي با اشاره به اظهارات مداخله جويانه جان ساورز رييس دستگاه اطلاعاتي انگليس افزود: واژه هايي كه آنان به كار مي برند و مي گويند بايد وارد بحث امنيتي شويم معنايش اين اتفاقات است كه البته آن ها اشتباه مي كنند چرا كه نمي توانند ملت ايران را متوقف كنند و همه اين ها به حساب آن ها نوشته مي شود و به زودي به اين پرونده رسيدگي خواهد شد.
رييس جمهور در ادامه اين نشست خبري در پاسخ به سوالي در خصوص برخي اقدامات دشمن در جهت مقابله با برنامه هسته اي ايران و همچنين مكان يابي سايت هاي هسته اي ايران اظهار كرد: خرابكاري هايي انجام دادند كه مسير آنها كشف و علت برطرف شد، مثلا نرم افزارهايي در قطعات الكترونيكي نصب كرده بودند و بداخلاقي هايي داشتند كه متخصصان ما موفق به كشف اين موارد شدند و ديگر قادر نخواهند بود كه خللي ايجاد كنند، مكان يابي سايت ها نيز مسير خود را طي مي كند.
خبرنگاري در ادامه از رئيس جمهور پرسيد، شنيده شده است كه ايالات متحده شرايط ايران را براي مذاكرات پذيرفته، همچنين انگليس نيز فعاليت هايي را آغاز كرده تا اين مذاكرات به نتيجه نرسد آيا شما از آمريكا چراغ سبزي ديده ايد، همچنين فعاليت انگليس را چطور ارزيابي مي كنيد كه احمدي نژاد در پاسخ به اين سوال با بيان اين كه ما به دنبال چراغ سبز از اين و آن نيستيم، گفت: ما بر اساس شرايط واقعي و واقعيت تصميم مي گيريم. واقعيت اين است كه آنها در بن بست قرار دارند. ايران كشوري نيست كه كسي بخواهد آن را كنار بگذارد، 30 سال است كه آمريكا با ما رابطه اقتصادي ندارد و ما را تحريم كرده، ما ضرر كرده ايم يا آنها؟ مگر در عرصه سياسي كسي مي تواند ايران را كنار بگذارد. ايران عامل عدالت خواه و موثري بوده است و هر كس آن را نديده بگيرد، فرصتي را از خود دريغ كرده است.
وي افزود: ما اميدواريم آنها بيايند و شرايط را به درستي درك كنند تا براي مديريت جهاني برنامه اي درازمدتي را طراحي كنيم.
احمدي نژاد گفت: البته ما سابقه خوبي از اين دولت ها نداريم، ولي اميدواريم آنها بفهمند كه تعامل با ايران به نفع و تقابل با ايران به ضرر آنهاست، البته فكر مي كنيم آنها متوجه شده باشند.