به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 829
بازدید دیروز: 6,207
بازدید هفته: 20,683
بازدید ماه: 41,653
بازدید کل: 23,703,474
افراد آنلاین: 38
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۱۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 30 April 2024
الثلاثاء ، ۲۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۰۷ - تشییع پیکر پاک شهید ابراهیم رشید و طلبه شهید مدافع حرم عباس زکی در قم ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم:
شهید محمدابراهیم رشید هم تخریبچی ماهر و هم استاد اخلاق بود
۱۳۹۷/۰۴/۱۳
 
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدابراهیم رشید در معراج شهدای تهران برگزار شد. این شهید والامقام امروز صبح در قم تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
شهید رشید اهل قم و از نیروهای تخریب تیپ مکانیزه ۲۰ رمضان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول جلوه‌های ویژه میدانی و انفجارات در مستند مسابقه «ضدگلوله» شبکه افق سیما بود.
این پاسدار جلیل القدر انقلاب و مدافع حرم روز یکشنبه 10 تیرماه در سن 32 سالگی در حین انجام مأموریت مستشاری و در برخورد با تله انفجاری در سوریه آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.
پیکر مطهر این شهید والامقام امروز صبح از مسجد امام حسن مجتبی(ع) در قم تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر به خاک سپرده می‌شود. گفتنی است پیکر این شهید والامقام عصر دیروز با حضور خیل انبوه مردم در روستای صرم قم تشییع شد.او پیش‌ از این بار‌ها برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) در سوریه حضور یافته بود.
سرهنگ هادی سفیدچیان فرمانده تیپ مکانیزه 20 رمضان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کیهان درباره این شهید گفت؛ محمد ابراهیم در عین حال که تخریبچی بسیار ماهری بود، برای همکاران و اطرافیان خود یک استاد اخلاق هم بود. محمدابراهیم خود را یک نظامی محدود به پادگان نمی‌دانست و می‌گفت من پاسدار جهان اسلام هستم. رفتار، اخلاق و سلوک او نشان می‌داد در این دنیا ماندنی نیست و لایق شهادت است.
شهید محمد ابراهیم رشید مدتی نیز فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج ویژه شهدای روستای صرم قم را بر عهده داشت.شهید «ابوالقاسم رشید» برادر این شهید مدافع حرم و از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که پس از چندین سال مفقودیت، در سال 73 در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم خاکسپاری شد. مادر این شهید عزیز نیز در حادثه منا به رحمت ایزدی پیوست.

تشییع پیکر پاک شهید ابراهیم رشید و
طلبه شهید مدافع حرم عباس زکی در قم
۱۳۹۷/۰۴/۱۵

Image result for ‫شهید محمدابراهیم رشید‬‎Image result for ‫شهید محمد ابراهیم رشید‬‎

پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم رشید پنجشنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم قم از مسجد امام حسن عسگری(ع) تا حرم حضرت معصومه(س) تشییع شد.
در ادامه این مراسم، پیکر مطهر شهید بر گرد مضجع شریف کریمه اهل بیت(ع) طواف داده شد و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی متولی آستان مقدسه حضرت معصومه(س) بر پیکر شهید نماز میت اقامه کرد. مردم شهیدپرور قم سپس پیکر مطهر شهید را تا گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر(ع) این شهر تشییع و در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپردند.
Image result for ‫شهید مدافع حرم عباس زکی‬‎

تشییع شهید مدافع حرم در قم
پیکر طلبه شهید مدافع حرم عباس زکی در قم تشییع و به خاک سپرده شد. شهید عباس زکی از تیپ زینبیون بود که به سوریه اعزام شده بود. پیکر وی روز چهارشنبه در حرم حضرت معصومه و پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در قم و متولی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) تشییع و در قطعه 32 شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

Image result for ‫گل لاله‬‎