به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 4,231
بازدید هفته: 6,193
بازدید ماه: 121,647
بازدید کل: 23,783,495
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 20 May 2024
الاثنين ، ۱۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹۹ -آیت‌الله سید رحیم توکل،‌ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
آیت‌الله سید رحیم توکل،‌ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:
 گمان پایبندی آمریکا به مذاکره نشانه ساده‌لوحی است
    ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
 
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مشکلات امروز ایران با مذاکره و دیدار با مسئولان آمریکا برطرف نخواهد شد، گفت: بسیار ساده‌لوحی است اگر گمان کنیم آمریکا پس از نقض برجام بار دیگر بخواهد با ایران مذاکره کرده و به وعده‌ها و معاهدات خود عمل کند.
آیت‌الله سید رحیم توکل،‌ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با رسا، با‌اشاره به اصرار عده‌ای برای مذاکره مجدد جمهوری اسلامی ایران و آمریکا، بیان داشت: واقعاً جای تأسف دارد که این افراد تا به امروز نتوانسته‌اند ماهیت اصلی آمریکا را بشناسند.
وی با تأکید بر اینکه مشکلات امروز ایران با مذاکره و دیدار با مسئولان آمریکا برطرف نخواهد شد، گفت: بسیار ساده‌لوحی است اگر گمان کنیم آمریکا پس از نقض برجام بار دیگر بخواهد با ایران مذاکره کرده و به وعده‌ها و معاهدات خود عمل کند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: منشأ اصلی مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه در سوء مدیریت و تدبیر نادرست در مواجهه با مشکلات است.
آیت‌الله توکل با‌اشاره به اینکه هیچ بحران غیرقابل حلی وجود ندارد، تصریح کرد: کارشناسان و خبرگان باید هنگام وقوع مشکلات به سرعت ریشه‌های آن را شناسایی کرده و با برنامه‌ای منظم و منسجم به مقابله با آن بپردازند.
وی با تأکید بر اینکه احتکار‌کننده از بارز‌ترین مصادیق مفسد فی‌الارض به شمار می‌آید، گفت: قوه قضائیه باید با افرادی که از مشکلات معیشتی مردم سوءاستفاده کرده و کالاهای مورد نیاز آنها را احتکار می‌کنند، برخوردی جدی و قاطعانه داشته باشد تا شاهد کاهش فساد اقتصادی در کشور باشیم.
استاد درس خارج حوزه علمیه قم ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب بار‌ها تأکید داشته‌اند تا مسئولان و کارگزاران نظام ارتباطی نزدیک و مستمری با مردم داشته باشند اما در شرایط ملتهب امروز کشور عمل به این مهم از سوی مسئولان مغفول واقع شده است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از یک سو شخصی که میلیارد‌ها تومان سرمایه‌ دارد، چگونه می‌تواند حال افرادی که شب را با گرسنگی سر می‌کنند، درک کند و از سوی دیگر مسئولی که عملکرد شفاف و قابل دفاعی نداشته باشد، چگونه می‌تواند در برابر مردم حاضر شده و از عملکرد‌ خود دفاع کند؟