به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,204
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 6,141
بازدید ماه: 121,647
بازدید کل: 23,783,443
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۱۳ - حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی: مذاکره و تسلیم راه ‌برون رفت از مشکلات کشور نیست ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی:
مذاکره و تسلیم راه ‌برون رفت از مشکلات کشور نیست
      ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
 
 
تولیت آ‌ستان قدس رضوی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی راهکار سیاسی ندارد، گفت: راه ‌برون رفت از مشکلات اقتصادی مذاکره نیست بلکه راه‌حل عمل به اقتصاد مقاومتی است که در برابر تکانه‌ها در زندگی و معیشت مردم مشکل ایجاد نکند.
به گزارش رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در مراسمی که با عنوان گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز در مسجد خاتم‌الانبیاء پردیسان قم برگزار شد با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران درست در همان روزی که نیرو‌های مسلح ما اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند، دست به اقدام تروریستی می‌زنند تا از مردم اهواز و نیر‌وهای مسلح و مقتدر اهواز انتقام بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان تصور می‌کنند که اگر زنان، کودکان و جانبازان 70 درصد را به خاک و خون بکشند، مردم ما در اهواز و دیگر نقاط کشور نسبت به مقاومت خود دچار تردید می‌شوند.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مردم ما دشمن را به خوبی می‌شناسند و روش‌های آن را به درستی می‌دانند، عنوان کرد: این گونه کار‌ها علیه مردمی که در هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد، تأثیری نخواهد داشت.
وی گفت: به همت ملت شریف ایران، نیرو‌های امنیتی و مرزبانان شجاع، صحنه مقاومت هیچ گاه خالی نخواهد شد و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچگاه نخواهند توانست امنیت و آرامش را از مردم این کشور سلب کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی عامل اصلی وقوع این حادثه تروریستی را کشور‌های مرتجع و مستکبر جهانی دانست و اظهار داشت: تهدیدات دشمن به هیچ عنوان کارساز نخواهد بود، چرا که مردم این سرزمین با تکیه بر رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب همواره دشمن را در این میدان دچار استیصال خواهند کرد.
وی با‌اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه، ابراز داشت: هیچ مشکلی در این کشور بدون راهکار و راه‌حل وجود ندارد، مشکلات اقتصادی راهکار سیاسی ندارد. برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی باید راه‌حل اقتصادی پیدا کرد.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: راه ‌برون رفت از مشکلات اقتصادی مذاکره نیست بلکه عمل کردن به اقتصاد مقاومتی و شکل دادن اقتصادی است که در برابر تکان‌ها در زندگی و معیشت مردم مشکل ایجاد نکند.
حجت‌الاسلام محققیان نیز در این مراسم با ‌اشاره به هدف زیر سؤال بردن اقتدار ملی در حادثه تروریستی اهواز ابراز کرد: حضور مردم همیشه در صحنه کشور سبب شکست دوباره نقشه دشمنان و برملا شدن نقشه‌های آنان شده است.
امام‌جمعه مسجد جامع خاتم‌الانبیا(ص) با تأکید بر اینکه عملیات‌های خرابکارانه دشمنان نتیجه عکس در بر داشته است، تصریح کرد: مردم ایران به واسطه ایستادگی روحانیت که جزء صبورترین و بی‌ادعاترین اقشار جامعه بوده، همواره پای نظام ایستاده‌اند.