به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 160
بازدید دیروز: 9,496
بازدید هفته: 160
بازدید ماه: 66,233
بازدید کل: 23,728,044
افراد آنلاین: 12
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱٤ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 4 May 2024
السبت ، ۲۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۰ - آیت‌الله نوری همدانی: هدف FATF محدود کردن مقاومت و جلوگیری از پیشرفت کشور است ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
آیت‌الله نوری همدانی با هشدار نسبت به تکرار تجربه برجام:
هدف FATF محدود کردن مقاومت و جلوگیری از پیشرفت کشور است
     ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
 
 
آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه FATF توطئه‌ای برای جلوگیری از پیشرفت نظام و اسلام است، به نمایندگان توصیه کرد که با هوشیاری نسبت به منافع ملی حساس باشند و اجازه تکرار تجربه برجام را ندهند.
به گزارش رسا، آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید دیروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، نسبت به پیگیری FATF در مجلس توسط برخی نمایندگان و تلاش برای تصویب آن واکنش نشان داد و گفت FATF قراردادی عبری، عربی و غربی است و این مثلث شوم در برابر ما قرار دارند تا به ایران اسلامی ضربه بزنند. وی افزود: این قرارداد چندین ماده دارد و دشمنان می‌خواهند به بهانه مبارزه و جلوگیری از تروریسم، ایران را مجبور به قبول کنند در حالی که خود آنها منشأ تروریسم بوده و حامی تروریست‌ها در جهان هستند.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم نسبت به عواقب پذیرش FATF هشدار داد و اظهار داشت: در این قرار داد می‌خواهند اختیار را به دست کسانی بدهند که به شدت با ایران مخالف بوده و همراه رژیم صهیونیستی هستند.
وی مصادیق تروریسم براساس دیدگاه غربی را غیر از مصادیق جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: بر اساس FATF رژیم‌های کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی و سعودی که جنایات فراوانی انجام داده‌اند تروریسم محسوب نمی‌شوند اما حزب‌الله، محور مقاومت و سپاه را تروریست می‌دانند و می‌خواهند آن را محدود کنند.
آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه FATF نقشه و توطئه‌ای برای جلوگیری از پیشرفت نظام و اسلام است، به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توصیه کرد که با هوشیاری و بر اساس منافع ملی تصمیم‌گیری کنند و اجازه ندهند تجربه تلخ برجام دوباره تکرار
 شود.
وی عنوان کرد: برخی نهادها و دستگاه‌ها مانند وزارت خارجه موافق این معاهده هستند و خواستار تصویب آن شده‌اند اما باید هوشیار باشند و به توطئه‌های دشمن توجه کنند؛ حوزه علمیه باید بیدارباشد و ما اعلام می‌کنیم که با تمام قوت مخالف FATF هستیم و این معاهده نباید امضا شود.