به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,768
بازدید دیروز: 3,419
بازدید هفته: 2,768
بازدید ماه: 120,557
بازدید کل: 24,429,438
افراد آنلاین: 10
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۳۱ شهریور ۱٤۰۳
Saturday , 21 September 2024
السبت ، ۱۸ ربيع الأول ۱٤٤۶
شهریور 1403
جپچسدیش
21
9876543
16151413121110
23222120191817
30292827262524
31
آخرین اخبار
166 - رئیس‌جمهور : شرم‌آور است کسی به نام اسلام هر روز مردم مسلمان یمن را بمباران کند ۴ ۱۳۹۷/۰۹/۰
رئیس‌جمهور در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی:
شرم‌آور است کسی به نام اسلام هر روز مردم مسلمان یمن را بمباران کند
 
 ۴ ۱۳۹۷/۰۹/۰
 
 
رئیس‌جمهور در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی گفت: باعث شرم است کسی به نام اسلام، مسلمان بکشد و هر روز مردم مسلمان یمن را بمباران کند.
رئیس‌جمهور در سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که با شعار «قدس؛ محور وحدت امت» در تهران برگزار شد، گفت: منطق اسلام، آزادی جوامع انسانی است.
وی افزود: اختلاف جهان اسلام با آمریکا بر سر آزادی و بندگی است.
روحانی در ادامه گفت: باعث شرم است کسی به نام اسلام، مسلمان بکشد و هر روز مردم مسلمان یمن را بمباران کند.
وی در ادامه سخنان خود بیگانه‌اتکایی را از بزرگترین‌اشتباهات توصیف کرد و اظهار داشت: 450 میلیارد دلار هدیه دادند و بیش از یکصد میلیارد دلار اسلحه خریداری کردند تا آمریکا امنیت‌ آنها را تضمین کند. در مقابل این اقدامات کسانی که آنها را تاراج کردند صراحتاً گفتند شیرگاو شیرده را می‌نوشیم و می‌بریم و اگر نباشیم شما دو هفته امنیت نخواهید داشت. حداقل از ارباب خود بخواهید تا احترام ظاهری را حفظ کند و توهین‌های مستمر را از ارباب خود نپذیرید. شما چه نیازی به آمریکا دارید که منابع خود را به آنها هدیه می‌دهید.
وی افزود:‌ای کاش حادثه استانبول رخ نمی‌داد و انسانی قطعه قطعه نمی‌شد و این باعث شرم برای ما مسلمانان است که شما مردم مظلوم یمن را هر روز بمباران می‌کنید.
روحانی در ادامه گفت: امروز رژیم صهیونیستی ظلم و جنایت بزرگی به مردم فلسطین روا می‌دارد و آمریکا آنگاه که سفارتخانه خود را به قدس شریف منتقل کرد، بیش از همیشه، ظلم خود را نسبت به مسلمانان آشکار کرده است. اینان تصور می‌کنند، با یک تابلو و تغییر ساختمان می‌توانند قدس شریف را از مسلمانان، فلسطین عزیز و جهان اسلام بگیرند. بی‌تردید چنین تصوری‌اشتباه و خطاست.
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه «پیامبر اسلام(ص) مسیر نور و هدایت را برای جهانیان به ارمغان آورد»، اظهارداشت: عزت مسلمانان در جهان، در گرو به رسمیت شناخته شدن آزادی مورد نظر پیامبر است و آنچه امروز آمریکا از منطقه می‌خواهد، بردگی است.
پیام آیت‌الله نوری همدانی
به گزارش تسنیم، آیت‌الله نوری همدانی در پیامی به کنفرانس وحدت اسلامی گفت: وحدت اسلامی در دوران معاصر با توجه به شرایط حاکم بر جهان و دنیای اسلام به یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر درآمده است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: امسال که کنفرانس اسلامی با محوریت قدس کارش را آغاز کرده است در حقیقت به یک مسئله حیاتی در جهان اسلام پرداخته است. بدیهی است، رژیم بی‌ریشه و نامشروع اسرائیل ددمنشانه بر تجاوز و کشتار مردم مظلوم فلسطین به ویژه کودکان بی‌وقفه ادامه می‌دهد. این رویداد تلخ و ضد بشری در مقابل دید سازمان‌های مدعی حقوق بشر رخ می‌دهد و حتی برخی از حکام بلاد اسلامی در شرایط حساس کنونی به برقراری ارتباط با رژیم‌اشغالگر صهیونیست به صورت علنی مبادرت می‌ورزند. مسلماً مقابله با جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و نیز جنایات هولناکی که در کشور یمن نسبت به برادران و خواهران مسلمان ما اعمال می‌گردد، در گرو وحدت و انسجام و همدلی همه مسلمانان است و کنفرانس وحدت اسلامی می‌تواند در آگاهی بخشی به آحاد جامعه اسلامی به ویژه نسل جوان و تنویر افکار آزادی خواهان جهان نسبت به حوادث دهشتناک فلسطین‌اشغالی و یمن و مسائل مهم سایر بلاد اسلامی تاثیرگذار باشد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز در سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی گفت: استکبار آمریکایی سردمدار ظلم، استبداد و جنایت در جهان است.
وی افزود: حزب‌الله با محور قراردادن قدس و فلسطین بر رژیم صهیونیستی پیروز شد.
همچنین اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در سخنانی بر ضرورت تحریم و جرم دانسته شدن هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید و اعلام کرد: ملت فلسطین هرگز اجازه عملی شدن توطئه معامله قرن را نخواهند داد.