به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 828
بازدید دیروز: 9,496
بازدید هفته: 828
بازدید ماه: 66,901
بازدید کل: 23,728,712
افراد آنلاین: 17
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 4 May 2024
السبت ، ۲۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۵ - آیت‌الله نوری همدانی: اجازه انتشار مطالب خلاف مبانی اسلام داده نشود ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
آیت‌الله نوری همدانی:
 
اجازه انتشار مطالب خلاف مبانی اسلام داده نشود
 
۱۳۹۷/۰۹/۱۸
 
 
استاد برجسته درس خارج حوزه با انتقاد از وجود محتواهای غرب‌زده تأکید کرد که وزارت ارشاد بر چاپ و نشر کتب نظارت دقیق داشته باشد.
آیت‌الله نوری همدانی در دیدار اعضای انجمن فرهنگی ناشران آموزشی با بیان اینکه وزارت ارشاد باید بر چاپ و نشر کتب نظارت دقیق داشته باشد، بیان داشت: ما امروز باید به دنبال شاخصه‌های اسلام ناب باشیم و بر اساس آن در جامعه محتوا تولید کنیم؛ برخی مسئولان در جامعه هنوز هم غرب‌گرا هستند و این در حالی است که باید در راه مبارزه با غرب قرار داشته باشند. به گزارش رسا، این مرجع تقلید با انتقاد از وجود محتواهای غرب‌زده در برخی کتب آموزشی و ‌اشاره به اینکه باید بدانیم که غرب دشمن ما است و می‌خواهد فرهنگ اسلامی را از بین ببرد، خطاب به حاضران در جلسه اظهار داشت: شما که در حال نشر کتب هستید، باید سعی داشته باشید تا در مطالب منتشر شده خود، مطلبی بر خلاف مبانی اسلام منتشر نکنید، بلکه در پی انتشار مطالبی باشید که با شاخصه‌های انقلاب اسلامی منطبق باشد.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با‌اشاره به اینکه غرب و هم‌پیمانانش در مقابل صفوف مسلمانان صف‌آرایی کرده‌اند، خطاب به ناشران آموزشی، یادآور شد: شما در این صف‌آرایی بسیار مؤثر هستید، زیرا می‌توانید جوانان را به گونه‌ای تربیت کنید که به مبارزه با استکبار بپردازند. وی در ادامه با بیان اینکه ناشران آموزشی باید با مدرک‌گرایی مبارزه کنند، گفت: اسلام آن درس خواندنی را که صرفاً با هدف اخذ مدرک و رسیدن به پست و مقام باشد، نمی‌پسندد، بلکه آن درس خواندنی مورد رضایت اسلام است که با هدف خدمت به اسلام صورت گیرد.
آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه باید دانست که علم هدف نیست، بلکه وسیله‌ای برای پیشرفت اسلام و مبارزه با منکرات است، مطرح کرد: اگر در کتابی مطالب غربی و ضد ارزش چاپ شود، شما مسئول هستید، اما اگر مطالبی به چاپ برسد که مظهر عزت و قدرت اسلام باشد، شما نیز در ثواب آن شریک خواهید بود.