به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 458
بازدید دیروز: 9,496
بازدید هفته: 458
بازدید ماه: 66,531
بازدید کل: 23,728,342
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 4 May 2024
السبت ، ۲۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۶ - آیت‌الله نوری همدانی: اگر خدمت نمی‌کنید به زخم مردم نمک نپاشید ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
انتقاد آیت‌الله نوری همدانی از فرافکنی برخی مسئولان:
اگر خدمت نمی‌کنید به زخم مردم نمک نپاشید
 
۱۳۹۷/۰۹/۲۱
 
 
استاد برجسته درس خارج حوزه با انتقاد از فرافکنی برخی مسئولان، از آنان خواست که با مردم صادق باشند و اگر بنای خدمت ندارند با سخنان خود بر زخم ‌آن‌ها نمک نپاشند.
آیت‌الله نوری همدانی در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با بیان اینکه مسئولان باید با صداقت با مردم سخن بگویند، گفت: مردم بیدار و هوشیار هستند و مسئولان باید صادق باشند که اعتماد مردم سلب نشود.
به گزارش رسا، این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه مسئولان نباید وعده‌هایی بدهند که نمی‌توانند به آن عمل کنند، افزود: مسئولان اعلام کردند که با برجام همه چیز درست می‌شود اما مردم می‌دانند که این سخن درست نیست چرا که برجام برای مردم کاری نکرد و منفعتی از برجام عاید مردم نشد.
وی با اشاره به اینکه FATF برنامه غربی، عبری و عربی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: با وجود اینکه بارها مشاهده کردیم غربی‌ها با ایران دشمنی دارند اما برخی باز هم اصرار بر پیمان بستن با غرب دارند، وقتی چنین پیمانی بسته شود، به سرنوشت برجام دچار خواهیم شد، FATF پروژه غرب و صهیونیست‌ها برای نفوذ در ایران است که نمی‌توان در برابر آن سکوت کرد.
استاد برجسته درس خارج حوزه ادامه داد: علما و حوزه‌ها همیشه در برابر نفوذ دشمن ایستاده‌اند و اجازه نفوذ نمی‌دهند، رهبر معظم انقلاب فرمودند کنوانسیون‌هایی که در خارج پخته می‌شود قبول نداریم، غرب کنوانسیون‌ها را مطابق میل خود طراحی می‌کند و می‌خواهد کشورهای مستقل مانند ایران را مجبور به اجرای آن کند که باید با آن مقابله کرد.
آیت‌الله نوری همدانی خطاب به برخی مسئولان ابراز داشت: اگر به مردم خدمت نمی‌کنید بر زخم آنها نمک نپاشید و این حرف‌ها را نزنید و بدانید که علما و حوزه‌ها بیدار هستند.
این مرجع تقلید همچنین در ابتدای سخنان خود با ‌اشاره به مضامین عالی نهج‌البلاغه، تأکید کرد که نهج‌البلاغه باید کتاب رسمی حوزه باشد.
وی با ‌اشاره به خطبه 55 نهج‌البلاغه، افزود: امیرمؤمنان(ع) فرمود ما به اندازه‌ای در کار خود جدی بودیم و با عقیده گام بر می‌داشتیم که جهاد در راه خداوند متعال ایمان ما را بیشتر می‌کرد و در راه رضایت الهی صبر و مقاومت داشتیم، مسلمانان باید در مسیر دین صادق و با استقامت باشند تا عنایت و نصر الهی نازل شود.