به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,411
بازدید دیروز: 3,419
بازدید هفته: 3,411
بازدید ماه: 121,200
بازدید کل: 24,430,081
افراد آنلاین: 11
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۳۱ شهریور ۱٤۰۳
Saturday , 21 September 2024
السبت ، ۱۸ ربيع الأول ۱٤٤۶
شهریور 1403
جپچسدیش
21
9876543
16151413121110
23222120191817
30292827262524
31
آخرین اخبار
240 - سعید جلیلی: فتنه ۸۸ برای جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی طراحی شد ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
سعید جلیلی:
 فتنه ۸۸ برای جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی طراحی شد
 
  ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
 
 
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش علمی تخصصی «چهل سال توطئه، چهل سال مقاومت» در دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: در برابر انقلاب اسلامی همه انواع توطئه‌ها به کار گرفته شد و خود دشمنان بارها گفتند که هر کاری علیه جمهوری اسلامی می‌توانستیم انجام دادیم و این‌طور نبود که مضایقه کرده باشند، اما در عین حال خودشان اعتراف می‌کنند که به نتیجه نرسیدیم.
وی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده است که انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است که توانایی حفظ خود را دارد و به علاوه قادر به تکثیر خود هم هست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چه چیزی دشمن را در تجربه چهل ساله که ناکامی‌های مختلف را داشته است، به مسیر دیگر می‌برد؟ دشمن چه هدف دیگری را دنبال خواهد کرد؟ دشمن همیشه از یک مسیر نخواهد رفت. دشمن در دفاع مقدس فهمید که مسیر نظامی علیه ایران کارایی ندارد.
وی خاطرنشان کرد: دشمن انتظار شش ماهه و دو ساله برای سرنگونی انقلاب اسلامی داشته است. الان چهل سال گذشته است. آن چیزی که رمز موفقیت انقلاب اسلامی در مقاومت و تکثیر بود، نرم‌افزار انقلاب اسلامی است که دشمن فهمیده است از درک آن عاجز است.
جلیلی گفت: اگر کسی در داخل آمد چارچوب‌های محاسباتی انقلاب اسلامی را به چالش بکشد، همان کاری را کرده است که دشمن می‌خواهد.
وی تصریح کرد: وقتی الگوی انقلاب اسلامی تکثیر می‌شود، پیروزی‌های صهیونیست‌ها تبدیل به شکست‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه می‌شود.
وی ادامه داد: دشمن نمی‌خواهد انقلاب اسلامی، تبدیل به یک مدل شود، برای همین همه توان خود را به کار گرفته است و یک روز اسلامیت نظام را هدف می‌گیرد و یک روز با طراحی فتنه ۸۸، جمهوریت نظام را.
جلیلی گفت: چیزی که دشمن را در مسیر اخلال در نرم‌افزار جمهوری اسلامی موفق می‌کند، چیست؟ اسلام آمریکایی؛ که موجب انصراف از مبارزه یا انحراف در مبارزه می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر می‌خواهیم موفقیت انقلاب اسلامی تداوم یابد، لازمه آن شناخت نرم‌افزار انقلاب اسلامی و تبیین آن است.