به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,090
بازدید دیروز: 9,496
بازدید هفته: 3,090
بازدید ماه: 69,163
بازدید کل: 23,730,974
افراد آنلاین: 16
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 4 May 2024
السبت ، ۲۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۴ - استاد حسن رحیم پور‌ازغدی: کسانی در کشور داریم که از کلمه صدور انقلاب می‌ترسند ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
استاد حسن رحیم پور‌ازغدی:
 کسانی در کشور داریم که از کلمه صدور انقلاب می‌ترسند

Image result for ‫رحیم‌پور ازغدی‬‎

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه کسانی در کشور هستند که از کلمه صدور انقلاب می‌ترسند، تصریح کرد: متاسفانه ما برای قهرمان‌های خودمان کاری نکردیم. امثال بابا رجب‌ها اگر در آمریکا بودند، صدها فیلم برای وی می‌ساختند.

«حسن رحیم پور‌ازغدی» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در دومین روز از سومین اجلاس ملی فعالان شاخص جبهه فضای مجازی انقلاب اسلامی «فصل وصل» در خصوص «چرایی اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی» گفت: شما فعالان عرصه فضای مجازی باید در فضای سایبر، تمامی نهاد‌ها را پاسخگو کنید. اگر امر به معروف را در فضای سایبری مدیریت نکنید، جمهوری اسلامی در بیست سال دیگر یا از بین خواهد رفت و یا گرفتار فساد شدید خواهد شد.
رحیم پور‌ازغدی افزود: سخن بر سر اهمیت فضای مجازی و سرزمین سایبر است که یک موقعیت جدید و خطیر در عرصه رسانه، فرهنگ و تربیت تا حوزه‌های سیاسی را ایجاد کرده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: هنوز در عرصه سینما ما دست بالا نداریم ولی در عرصه فضای مجازی، شاخص هستیم. یکی از معاونان پنتاگون اعلام کرده بود که ما برای فضای مجازی تیپ و لشکر تشکیل داده‌ایم. همه دشمنان اعلام کردند که ایران به یکی از چهار قدرت اصلی سایبری جهان تبدیل شده است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: مقامات اطلاعاتی و ارتشی آمریکا و انگلیس از قدرتمند بودن ایران در عرصه فضای مجازی سخن گفتند. اوباما هم چندی پیش اعلام کرد که ما سه رقیب در فضای مجازی داریم که آن هم روسیه، چین و ایران است.
رحیم پور‌ازغدی همچنین اظهار داشت: با این حال ما کسانی در کشور داریم که از کلمه «صدور انقلاب» می‌ترسند. اما باید بدانیم که فضای مجازی که تحلیل‌های بزرگی را ایجاد کرده می‌تواند محور فرصت‌ها قرار گیرد و در واقع یک سرزمین جدید ایجاد کرده است.
وی در ادامه گفت: متاسفانه ما برای قهرمان‌های خودمان کاری نکردیم. امثال بابا رجب‌ها اگر در آمریکا بودند، صدها فیلم برای وی می‌ساختند و این قهرمان‌ها در داخل کشور مورد بی‌مهری قرار گرفتند و برخی که قبل از این به بابارجب گفته بودند بیرون نرود که باعث ترس مردم می‌شود، بعد از شهادتش، گفتند: «بابا رجب مهربان!»
به گزارش نسیم، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: با وجود تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری در خصوص شورای عالی فضای مجازی، متاسفانه جلسات شورای عالی فضای مجازی آن‌طور که باید اصلا تشکیل نمی‌شود و هرگاه مقام معظم رهبری، دستوری را در یک امر چه در عرصه مجازی و چه واقعی می‌دهند، همه آن را واگذار می‌کنند به افراد پایین‌تر از خودشان و نهایتا هم آن کار انجام نمی‌شود.