به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,293
بازدید دیروز: 9,496
بازدید هفته: 2,293
بازدید ماه: 68,366
بازدید کل: 23,730,177
افراد آنلاین: 9
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 4 May 2024
السبت ، ۲۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۸ - استاد حسن رحیم‌پور ازغدی: بزرگ‌ترین اشکال ما نظارت‌های صوری و دروغین است ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
استاد حسن رحیم‌پور ازغدی:
بزرگ‌ترین اشکال ما نظارت‌های صوری و دروغین است

Image result for ‫رحیم‌پور ازغدی‬‎

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشوربا بیان این که کشور ما منهای نظارت است و در کشور ما حرف و عمل فاصله دارد، گفت: بزرگ‌ترین اشکال ما نظارت‌های صوری و دروغین است.

حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش فرهنگی، بصیرتی و تخصصی مسئولان و فرماندهان بسیج صنعت حمل‌ونقل ریلی کشور که در هتل نخل برگزار شد، گفت: از هرکس انتقاد می‌شود تقصیرها را گردن دیگران می‌اندازد و از بقیه انتقاد می‌کند، همچنین قشنگ‌ترین حرف‌های دنیا در ایران زده می‌شود در حالی که اگر به یک هزارم حرف‌هایی که زده می‌شود عمل کنند اوضاع بسیار مناسب می‌شود.
وی با اشاره به این که درست کردن اقتصاد درست کردن آخرت مردم است، خاطرنشان کرد: کشور به لحاظ عزت و قدرت نظامی دارای وضعیت مطلوبی است و رزمنده‌های انقلاب کوتاهی نکردند اما کسانی که کشور را اداره می‌کنند کوتاهی کردند و 90 درصد مشکلات به دلیل بی‌تعهدی است اگر آن‌گونه که رزمندگان با جنگ برخورد کردند با مسائل کشور برخورد شود تغییر واضح شرایط را می‌بینیم.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از تأخیر مکرر پروازهای هواپیمایی اظهار داشت: قبلا می‌گفتند اغلب تأخیرها برای تحریم است اما اکنون چه بهانه‌ای دارند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: مسئولان به مردم پاسخگو نیستند زیرا خود را به مردم وابسته نمی‌دانند در کشورهای سرمایه‌داری نفت رایگان ندارند و با مالیات‌های مردم کشور اداره می‌شود به همین دلیل مجبورند به خواسته‌های مردم توجه کنند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که باید با مدیرانی که وظایف خود را انجام نمی‌دهند، برخورد شود، افزود: وی با اشاره به روایات عنوان کرد: خداوند از سه گروه بیزار است کسانی که با مدیریت غلط مالی اقتصاد را ضایع می‌کنند، کسانی که شعار می‌دهند و عمل نمی‌کنند و کسانی که روحیات گداپروری دارند و دستشان جلوی بیگانگان دراز است.
وی با بیان این که امام خمینی(ره) با جهان قهر نبود، خاطرنشان کرد: امام با جهان قهر نبود بلکه با جهانخواران قهر بود و باید در برابر مخاطرات خارج از اختیار آماده باشیم، همچنین استعدادهای سرشار مادی و معنوی وجود دارد که باید با استفاده از آنها اقتصاد متکی بر دانش و فناوری را گسترش دهیم.
رحیم‌پور ازغدی با اشاره به این که یکی از شرایط مدیریت دینی تکیه بر علم است، افزود: کسی که تخصص ندارد اگر مسئولیت بپذیرد خائن است و لازم است مسئولان تمام دستاوردهای حوزه‌های مختلف را بشناسند، همچنین باید در قوانین بازنگری شود زیرا سلبی بودن آنها بیشتر از ایجاب است.