به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,481
بازدید دیروز: 9,496
بازدید هفته: 3,481
بازدید ماه: 69,554
بازدید کل: 23,731,365
افراد آنلاین: 13
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 4 May 2024
السبت ، ۲۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۴۸ -استاد حسن رحیم‌پور ازغدی: استعفای رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به دلیل عدم پرداخت بودجه از سوی دولت ۱۳۹۶/۰۵/۱۶

 

استاد حسن رحیم‌پور ازغدی:
استعفای رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها
 
به دلیل عدم پرداخت بودجه از سوی دولت
 
۱۳۹۶/۰۵/۱۶
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از استعفای رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به دلیل عدم پرداخت بودجه از سوی دولت خبر داد.

به گزارش فارس، حسن رحیم‌پور ازغدی در دومین نشست سالانه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی که در مجتمع ولایت دانشگاه بقیه‌الله برگزار شد، در مورد انتقاداتی که اخیراً به شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌شود، گفت: در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبات خوبی داشته‌ایم اما اجرای آن بر عهده دولت است و ضمانت اجرایی نیز برای عدم مجری دولت وجود ندارد حتی بودجه دبیرخانه شورا را هم دولت می‌دهد. دولت حتی پول نهاد رهبری در دانشگاه‌ها را نمی‌دهد و سر همین قضیه رئیس این نهاد استعفا داده است.
رحیم‌پور ازغدی ضمن انتقاد از اقدام برخی از نمایندگان مجلس برای گرفتن عکس با خانم موگرینی گفت: بعضی انسان‌ها غرب‌گرا، غرب‌ زده و غرب پرست هستند، نوع افراطی آنها جاسوسی و خیانت است و نوع دیگر آن همین افرادی هستند که اینگونه عکس سلفی می‌گیرند.
وی ادامه داد: با چنان ذلتی عکس می‌گرفتند که خود خانم موگرینی تعجب کرده بود، این یک خطر بزرگ است. نگاهشان به غرب با این همه اهانتی که به ما کردند بدین شکل است که ذلت و حقارت را نمی‌بینند، گردن‌های کج مثل دوران قاجار و پهلوی بود، در رژیم قاجار و پهلوی هم همین تیپ‌ها حکومت می‌کردند.آیا این‌ها می‌خواهند در مقابل اولتیماتوم‌های غرب بایستند؟  این استاد دانشگاه افزود: امام خمینی (ره) می‌فرمودند از دشمن نترسید از خودمان بترسید. فکر نمی‌کردیم در دهه چهارم انقلاب این صحنه‌های پست عکس سلفی با یک زن خارجی ببینیم. این مسئله نشان می‌دهد خطری متولد شده است.بمب غرب‌زدگی، ترس، عشق، سجده و گدایی به غرب منفجر شده است. اینها در حکومت نفوذ می‌کنند، مراقب باشید حکومت دست اینها نیفتد.
رحیم‌پور با اشاره به این سخن امام که راهی جز مبارزه نمانده است، بیان داشت: امام می‌فرمایند با آمریکا هر مذاکره‌ای کنید یا کلاهتان را برمی‌دارند یا ضربه می‌زنند. ما اکنون شاهد این مسائل هستیم. خود آمریکایی‌ها معتقدند برجام را نقض کرده‌اند اما عده‌ای در داخل می‌گویند نه نقض نکرده‌اند، یک نفر هم می‌گوید نقض فاحش نشده است. این روحیه یک طیفی است که می‌گوید ما شجاعت ادامه قرارداد «برجام» را به صورت یک‌طرفه داریم و یک طرف دیگر طیف هم همین نمایندگانی هستند که روی میز می‌افتند و عکس سلفی می‌گیرند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: جریان غرب‌گرا از اول انقلاب بوده و حذف نشده است، آخرینش هم همین افرادی هستند که عکس سلفی در مجلس می‌گیرند.