به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,551
بازدید دیروز: 3,419
بازدید هفته: 3,551
بازدید ماه: 121,340
بازدید کل: 24,430,221
افراد آنلاین: 10
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۳۱ شهریور ۱٤۰۳
Saturday , 21 September 2024
السبت ، ۱۸ ربيع الأول ۱٤٤۶
شهریور 1403
جپچسدیش
21
9876543
16151413121110
23222120191817
30292827262524
31
آخرین اخبار
326 - صفارهرندی: انقلاب اسلامی در چهل سالگی همچنان در اوج شور و اقتدار قرار دارد ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
صفارهرندی:
 انقلاب اسلامی در چهل سالگی همچنان در اوج شور و اقتدار قرار دارد
 
  ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
 
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : درحالی‌که بسیاری معتقدند انقلاب‌ها در چهل سالگی دچار انفعال خواهند شد ولی امروز انقلاب اسلامی در حالی وارد چهل سالگی شده است که همچنان در اوج شور و هیجان و اقتدار روزهای اول قرار دارد.
  به گزارش خبرگزاری تسنیم از محلات، محمدحسین صفارهرندی در جمع نخبگان و دانشگاهیان محلات اظهار داشت: پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز باید یک آسیب‌شناسی دقیق و درستی داشته باشیم درحالی که مسئولان و وابستگان به رژیم گذشته و در مواردی نیز جماعتی که سابقه مبارزه برای انقلاب را در کارنامه خود داشتند ولی انقلاب چشم طمع آنها را تأمین نکرده بود از آغاز پیروزی جمهوری اسلامی با رای منفی، مخالفتشان به نظام در فروردین 58 را نشان دادند. وی افزود: درحالی‌که بسیاری معتقدند انقلاب‌ها در چهل سالگی دچار انفعال خواهند شد ولی امروز انقلاب اسلامی در حالی وارد چهل سالگی شده است که همچنان در اوج شور و هیجان و اقتدار روزهای اول قرار دارد و تلاش‌های برخی برای کپی‌برداری و ساخت بدل انقلاب اسلامی نیز به همین دلیل است و تلاش برای برداشت و نمونه از انقلاب نشان‌دهنده ارزش آن است زیرا برای چیزهای بی‌ارزش هیچ‌گونه بدلی ساخته نمی‌شود. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حاشیه جشنواره فیلم فجر شخصی گفته بود که کاش در کنار مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجمع تشخیص مصلحت وطن نیز داشتیم که البته این حرف به افرادی باز می‌گردد که در زمان جنگ نیز حاضر به مجاهدت برای دفاع از وطن نشدند و تنها ژست وطن‌پرستی و دوستی وطن را می‌گیرند. وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی مایه درس‌آموزی برخی از امت‌های مسلمان و آزادی‌خواه دنیا شد و امروز منظومه‌ای از جریان مقاومت را که الگو گرفته از انقلاب اسلامی است در سرتاسر منطقه شاهد هستیم. صفارهرندی خاطرنشان کرد: تمام اقشار قوای مسلح اعم از بسیجی، سپاهی، ارتشی و نیروهای انتظامی که شبانه‌روز در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده‌اند وطن‌پرست‌ترین مردم هستند و امروز به اعتراف جهانیان ایران امن‌ترین نقطه جهان است و این در حالی است که کشور توسط دشمنان و ناامن کنندگان جهانی محاصره‌شده است. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: برخی در دهه 60 در زمره اقشار انقلابی و شمشیر کشیده روی مخالفان نظام بودند و جماعتی که به چپ اسلامی مشهور بودند و افرادی که در مجلس سوم روز سیزدهم آبان را به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی تعیین کردند، امروز منتقد تقابل با آمریکا هستند و پرچم همراهی با آمریکا را به دست گرفته‌اند.
وی عنوان کرد: بی‌عملی‌ها و بدعملی‌های برخی از مدیران و مسئولان موجب ناراحتی و رنجش مردم شده است و امروز در مجمع تشخیص، بدنه کارشناسی در حال بررسی دیدگاه‌ها و جنبه‌های مختلف پیمان‌نامه FATF است و دیگر مجمع با موج‌های ایجادشده تصمیم‌گیری نمی‌کند و اختلاف‌نظرهای موجود در مجمع به سبب اختلاف‌نظر در کمک به برداشتن سایه تحریم سایه تحریم‌ها از سر کشور است و امروز که ما مجبور به دور زدن تحریم‌های ظالمانه هستیم با پیوستن به این پیمان‌نامه دیگر امکان دور زدن تحریم‌ها نیست.