به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,843
بازدید دیروز: 3,419
بازدید هفته: 3,843
بازدید ماه: 121,632
بازدید کل: 24,430,513
افراد آنلاین: 12
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۳۱ شهریور ۱٤۰۳
Saturday , 21 September 2024
السبت ، ۱۸ ربيع الأول ۱٤٤۶
شهریور 1403
جپچسدیش
21
9876543
16151413121110
23222120191817
30292827262524
31
آخرین اخبار
366 - انتقاد صفارهرندی از دوری برخی رسانه‌ها از مقدسات و ارزش‌های دینی ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
انتقاد صفارهرندی از دوری برخی رسانه‌ها از مقدسات و ارزش‌های دینی
 
   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
Image result for ‫انتقاد صفارهرندی از دوری برخی رسانه‌ها از مقدسات و ارزش‌های دینی‬‎
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دوری از مقدسات و ارزش‌های اسلامی و دینی در بین برخی رسانه‌های داخلی کشور نیز رواج یافته است.
محمد‌حسین صفار‌هرندی، در همایش «رسانه در گذر انقلاب» در مجتمع غدیر سپاه کربلای مازندران با تبیین نقش و کارکرد رسانه انقلابی و انقلاب رسانه‌ای‌ اظهار داشت: شهیدان رسانه‌ای بسیاری نظیر شهید حسن باقری و باغبانی خود به تنهایی یک رسانه بوده و اثرگذار در جامعه هستند.
وی افزود: اثرگذاری مردان رسانه‌ای نظیر باغبانی و باقری در دوران دفاع مقدس بسیار مغفول مانده و باید توسط رسانه متعهد به جامعه بازگو شود.
وی با ‌اشاره به اینکه آثار خون‌های شهدای رسانه و هنرمند بسیار ماندگار شده و این شهدا در واقع خون‌نگار شدند، تصریح کرد: وجود افرادی نظیر شهید باغبانی به عنوان رسانه اثرگذار در جبهه مقاومت تبدیل شده است.
صفارهرندی با بیان اینکه کار شهدای رسانه‌ای نظیر شهید آوینی و باغبانی به عنوان کار تاثیرگذار و ماندگار همواره یادآوری می‌شود، افزود: رسانه عبارت از ابزار، پیام و پیام‌رسان بوده و اگر فرد رسانه‌ای در نبرد ابزارها کم آورده باید بر عنصر پیام تکیه بزنند.
وی با اعلام اینکه یکی از رسانه‌های همچنان موثر و قدرتمند در جامعه، همچنان رسانه منبر است‌، گفت: پیام منبر پیام دعوت به آرمان‌های الهی، تبلیغ حکومت علوی و اسلامی بوده و این پیام بسیار اثرگذار در جامعه بوده و است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رسانه‌ها باید آنچنان تاثیر موفقی در جامعه باشند تا خدا آنان را قبول کند، تصریح کرد: متاسفانه کسانی در کشور هستند که زیرپرچم مستکبرین عکس یادگاری می‌گیرند و افتخار رسانه انقلابی در این بوده که زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و بسیج رسانه عکس یادگاری می‌گیرند.
وی با اعلام اینکه تظاهرات میلیونی 22 بهمن امسال در قاب عکس رسانه‌های متعهد وجود نداشت و به گفته آنان ارزش خبری و تصویری نداشته است، افزود: متاسفانه جنس برخی رسانه‌ها از جنس مزدوری است و خبری که ربطی به ایران نداشته عده‌‌ای از اصحاب رسانه در رسانه‌های خود عزای عمومی می‌گیرند.
صفارهرندی با‌ اشاره به اینکه متاسفانه بی‌وطنی، دوری از مقدسات و ارزش‌های اسلامی و دینی در بین برخی رسانه‌های داخلی کشور نیز رواج یافته است، یادآور شد: تفکر مقاومت اکنون در مناطقی از کشورهای اروپایی و فرانسه تلالو یافته که شهروند فرانسوی بر روی جلیقه زرد خود عکس قاسم سلیمانی را می‌چسباند.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها نگران نباشند که همه ابزارهای رسانه‌ای قوی دنیا را در اختیار ندارند بلکه از طریق عنصر پیام نظرات و خواسته‌های جامعه را به مخاطبان القا کنند، تصریح کرد: رسانه انقلابی و ارزشی همواره ماندگار، پایا و موثر خواهد بود.
در پایان مراسم از اصحاب رسانه بسیجی مازندران تجلیل شد.