به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,856
بازدید دیروز: 3,419
بازدید هفته: 3,856
بازدید ماه: 121,645
بازدید کل: 24,430,526
افراد آنلاین: 15
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۳۱ شهریور ۱٤۰۳
Saturday , 21 September 2024
السبت ، ۱۸ ربيع الأول ۱٤٤۶
شهریور 1403
جپچسدیش
21
9876543
16151413121110
23222120191817
30292827262524
31
آخرین اخبار
384 - عضو شورای اجرایی حزب‌‌الله: دیدار آیت‌الله خامنه‌‎ای و بشار اسد دیدار پیروزمندان بود ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
عضو شورای اجرایی حزب‌‌الله:
دیدار آیت‌الله خامنه‌‎ای و بشار اسد دیدار پیروزمندان بود
 
۱۳۹۷/۱۲/۱۳
 
 
نایب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت : دیدار رهبر انقلاب اسلامی و رئیس‌جمهور سوریه دیدار برندگان بود.
 
به گزارش فارس، «علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله اعلام کرد، دیدار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی و «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در تهران  دیدار پیروزمندان بود، کسانی که با مقاومت، ایستادگی و فداکاری موفق شدند توطئه بزرگ ساقط کردن (نظام) سوریه را کنار بزنند؛ توطئه‌ای که سوریه، کشورها و ملت‌های منطقه را هدف قرار داده بود.
بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، دعموش تصریح کرد:  محور مقاومت تا نابودی تروریسم و تحقق پیروزی کامل، به مسیر خود ادامه خواهد داد، همچنین مقاومت در لبنان ثابت و قدرتمند باقی می‌ماند و به حجم توانایی خود برای مقابله با چالش‌ها و تهدیدهای اسرائیلی خواهد افزود؛ فشارها، تحریم‌ها، تحریک‌آفرینی‌ها و قرار دادن (حزب‌الله) در لیست تروریسم مانع از ادامه مسیر مقاومت نمی‌شود.
امیدهای برخی سران عرب از بین رفت
روزنامه «واشنگتن‌پست» نیز با اشاره به اختلاف نظر میان کشورهای عربی در مورد عادی‌سازی روابط با دمشق، نوشته است که سفر اسد به تهران موجب شد تا این استدلال که ممکن است سوریه از ایران دور شود، زیر سوال رود.
روزنامه «واشنگتن‌پست» روز دوشنبه در گزارشی در مورد وضعیت سوریه از اختلاف نظر میان کشورهای عربی در مورد برقراری روابط دیپلماتیک با سوریه خبر داده و نوشته است که در نشست ماه جاری اتحادیه عرب، مسئله بازگرداندن کرسی سوریه به دولت این کشور، به بحث گذاشته می‌شود.
بر اساس این گزارش، در حالی که آمریکا بر ادامه سیاست «اعمال فشار به دولت سوریه» و «منزوی نگه داشتن» دمشق تأکید دارد، روسیه در گفت‌وگو با کشورهای عربی آن‌ها را به تعامل بیشتر با دولت سوریه تشویق کرده است.
بنابر این گزارش، انتظار می‌رود در نشست اتحادیه عرب، عراق و تونس از بازگشت سوریه به این جمع حمایت کنند، اما عربستان سعودی و مصر همچنان با این امر مخالف بوده و از شکل‌گیری اجماع جلوگیری می‌کنند. امارات عربی متحده نیز می‌گوید تا زمان پیشرفت روند سیاسی در تلاش‌ها برای مصالحه اتحادیه عرب با سوریه مشارکت نمی‌کند، این در حالی است که ابوظبی چندی پیش سفارت خود در دمشق را بازگشایی کرد.
وی در این مورد به واشنگتن‌پست گفته است: «الان اعراب هیچ نفوذی در دمشق ندارند. دلیل آن این است که ما در سال ۲۰۱۱ تمام پل‌ها را از بین بردیم و این به بازیگران منطقه‌ای مانند ترکیه و ایران اجازه داد تا تعیین‌کنندگان اصلی باشند و ناگهان قدرت اعمال نظر اعراب به صفر رسید.»
بنابر این گزارش، پیش از این کشورهای عربی امیدوار بودند که با مصالحه با دولت سوریه بتوانند دمشق را از ایران دور کنند، اما سفر اخیر «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه به تهران این استدلال را که می‌توان رهبری سوریه را فریفت و از آغوش ایران دور کرد، تضعیف کرده است.