به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,778
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 6,838
بازدید ماه: 72,911
بازدید کل: 23,734,720
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۲۷ - تشییع با شکوه پیکر مطهر فرمانده شهید مدافع حرم «محمد جنتی» معروف به «فرمانده حیدر»در تهران ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
در معراج شهدای تهران انجام شد
وداع شورانگیز با شهید «حاج حیدر» فرمانده محبوب زینبیون
 
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
 

Image result for ‫وداع شورانگیز با شهید «حاج حیدر» فرمانده محبوب زینبیون‬‎

 

Image result for ‫وداع شورانگیز با شهید «حاج حیدر» فرمانده محبوب زینبیون‬‎

 
مراسم‌ وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد جنتی» فرمانده تیپ زینبیون روز گذشته در معراج شهدای تهران و شب گذشته در مسجد حجت(ع) برگزار شد. مراسم تشییع پیکر این شهید تازه تفحص شده امروز از مقابل همین مسجد که از نمازگزاران آن بود، در خیابان پیروزی میدان سرآسیاب برگزار می‌شود.

مراسم‌ وداع با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده مدافع حرم «محمد جنتی» روز گذشته در معراج شهدای تهران برگزار شد. مراسم وداع دیگری با پیکر مطهر این شهید شب گذشته پس از نماز مغرب و عشا در مسجد حجت(ع) واقع در خیابان پیروزی، میدان سرآسیاب برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر شهید «محمد جنتی» امروز ساعت 9 از مقابل همین مسجد که از نمازگزاران آن بود، برگزار می‌شود.
پیکر مطهر این شهید بعد از تشییع برای انجام مراسم خاکسپاری به قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها) منتقل خواهد شد.
به گزارش تسنیم، شهید «محمد جنتی» با نام جهادی «حاج حیدر» و معروف به «فرمانده حیدر» فرمانده رزمندگان مدافع حرم پاکستانی (تیپ زینبیون) بود. این شهید، ساکن و اعزامی از تهران و اهل روستای «دیزج خلیل» از توابع شهرستان «شبستر» استان آذربایجان شرقی بود.
او 16 فروردین 96 در حماه سوریه منطقه تل ترابی به شهادت رسید و همچون حضرت عباس(علیه‌السلام) سر و دستش را فدا کرد. پیکر مطهر او در منطقه ماند و حالا بعد از گذشت 2 سال طی عملیات تفحص مناطق سوریه کشف و به کشور بازگشته است. سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس درباره این فرمانده شهید گفته بود: «حیدر یکی از بهترین‌هایم بود.»

تشییع با شکوه پیکر مطهر فرمانده شهید مدافع حرم
 
  «محمد جنتی» معروف به «فرمانده حیدر»در تهران
 
۱۳۹۸/۰۳/۲۴
 
Image result for ‫شهید مدافع حرم  محمد جنتی معروف به «فرمانده حیدر‬‎
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «محمد جنتی» معروف به «فرمانده حیدر» با حضور انبوه مردم شهیدپرور تهران برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «محمد جنتی» صبح پنجشنبه از مقابل مسجد حجت(ع) واقع در خیابان پیروزی، میدان سرآسیاب برگزار شد.
پس از تشییع با شکوه این شهید مدافع حرم که با حضور انبوه مردم قدرشناس و شهیدپرور تهران برگزار شد، پیکر مطهر این شهید به قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل و به خاک سپرده شد.
به گزارش تسنیم، شهید محمد جنتی با نام جهادی «حاج حیدر» و معروف به «فرمانده حیدر» بیش از یک سال فرمانده رزمندگان مدافع حرم پاکستانی(تیپ زینبیون) و پیش از آن نیز مدتی فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون سوریه بود. این شهید متولد روستای «دیزج خلیل» از توابع شهرستان «شبستر» و نوزدهمین شهید مدافع حرم استان آذربایجان شرقی است.
 شهید جنتی سال 92 راهی سوریه شد و حدود چهارسال در جبهه مقاومت سوریه و عراق حضور فعال داشت. وی جزو اولین مستشارانی بود که برای مقابله با تروریست‌های تکفیری وارد جبهه شد و در مناطق مختلفی از جمله دمشق، حلب، حماه و...حضور داشت و چندین بار در درگیری‌ با تروریست‌ها مجروح شده بود.
این شهید بزرگوار در 16 فروردین 96 در حماه سوریه منطقه تل ترابی به شهادت رسید و همچون حضرت عباس(ع) سر و دستش را فدا کرد. پیکر مطهر او در منطقه ماند تا سرانجام بعد از گذشت 2 سال طی عملیات تفحص پیکر شهدای مدافع حرم در مناطق سوریه، پیکر این شهید نیز کشف و به کشور بازگشت.
هویت پیکر شهید جنتی از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است.
سردار سلیمانی درباره این فرمانده شهید گفته بود: «حیدر یکی از بهترین‌هایم بود».
از شهیدجنتی، سه فرزند به یادگار مانده است

Image result for ‫گل لاله‬‎