به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,739
بازدید دیروز: 2,464
بازدید هفته: 10,337
بازدید ماه: 10,337
بازدید کل: 23,672,164
افراد آنلاین: 83
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۰۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Wednesday , 24 April 2024
الأربعاء ، ۱۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۵۹ - قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) اعلام کرد: انهدام یک تیم تروریستی ضدانقلاب در منطقه عمومی چالدران/ جزئیات جدید از شهادتشهیدان «حس
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) اعلام کرد:
انهدام یک تیم تروریستی ضدانقلاب در منطقه عمومی چالدران
 
  ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
 
 
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام یک تیم تروریستی ضد انقلاب در درگیری با رزمندگان قرارگاه در منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی خبر داد.
  روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صبح سه‌شنبه رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با یک تیم تروریستی ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی که قصد نفوذ به داخل مرزهای کشورمان را داشت، در منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی درگیر و با هلاکت دو تن و زخمی شدن بقایای ‌اشرار، این تیم تروریستی را منهدم کردند.
به گزارش سپاه‌نیوز، در این درگیری دو نفر از رزمندگان شجاع و دلاور بومی چالدران به فیض شهادت نائل آمدند.
بنا بر این گزارش؛ در درگیری میان رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی سلاح، تجهیزات، مهمات و سیستم‌های ارتباطی از تروریست‌ها کشف و ضبط گردید.
 

 

 جزئیات جدید از شهادت ،3 نیروی سپاه در درگیری با تیم تروریستی ضد انقلاب

شهیدان «حسن درگاهی»، «توحید مستشاری» و «علی اصغر حیدرزاده»

 

Image result for ‫جزئیات به شهادت رسیدن 3 رزمنده در منطقه مرزی آذربایجان غربی‬‎

 

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی ضد انقلاب در درگیری با رزمندگان قرارگاه در منطقه عمومی چالدران و شهادت 3 نیروی سپاه پاسداران در استان آذربایجان غربی خبر داد.
 

 

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه  دیروز در اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی ضد انقلاب در منطقه عمومی چالدران خبر داد. رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با یک تیم تروریستی ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی که قصد نفوذ به داخل مرز‌های کشورمان را داشت، در منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی درگیر شدند و با هلاکت دو تن و زخمی شدن بقایای اشرار، این تیم تروریستی را منهدم کردند.

 

در این درگیری 3 نفر از رزمندگان شجاع و دلاور بومی چالدران شهیدان «حسن درگاهی»، «توحید مستشاری» و «علی اصغر حیدرزاده» به فیض شهادت نائل آمدند.

 

در درگیری میان رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی سلاح، تجهیزات، مهمات و سیستم‌های ارتباطی از تروریست‌ها کشف و ضبط شد. عملیات تعقیب بقایای متواری شده این تیم تروریستی همچنان ادامه دارد.

Image result for ‫گل لاله‬‎