به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,182
بازدید دیروز: 2,925
بازدید هفته: 16,890
بازدید ماه: 82,963
بازدید کل: 23,744,771
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۲۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 9 May 2024
الخميس ، ۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹ - آیت‌الله حسینی‌شاهرودی دار فانی را وداع گفت ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی دار فانی را وداع گفت  
 
  ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
Image result for ‫آیت‌الله حسینی‌شاهرودی دار فانی را وداع گفت‬‎
حضرت آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی از علمای حوزه علمیه قم دعوت حق را لبیک گفت.
به گزارش مرکز خبر حوزه علمیه قم، حضرت آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی از علمای حوزه علمیه قم عصر یکشنبه به علت ایست قلبی و در سن ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
این عالم وارسته فرزند مرحوم آیت‌الله‌العظمی شاهرودی (از مراجع طراز نجف ‌اشرف) بود.
آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی، در ماه جمادی‌الاول سال ۱۳۴۴ هجری قمری، در نجف ‌اشرف دیده به جهان گشود.
والده حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج سید محمّد شاهرودی صبیّه مرحوم آیت‌الله شیخ محمدرضا فاضل نیشابوری بود که از زهّاد معروف و از مدرّسین عقائد و اخلاق در حوزه نجف ‌اشرف به‌شمار می‌رفت و هیچگاه در مقابل سختی‌ها و مرارت‌هایی که زندگی در نجف‌ اشرف به‌ویژه در آن زمان داشت خم به ابرو نیاورد.
آیت‌الله حاج سید محمد حسینی‌شاهرودی در سایه این محیط معنوی و پاک تعلیمات اولیّه و دروس ابتدائی و مقدماتی را نزد والد ماجد و والده ماجده خویش فراگرفتند. در پی اخراج معظّم‌له توسط رژیم بعث عراق از نجف ‌اشرف به جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۰ هجری قمری، ایشان در شهر مقدس قم رحل اقامت افکندند و به تدریس فقه و اصول و تربیت و تهذیب شاگردان پرداخته و منشأ خیرات و برکات و خدمات کثیره و حل مشکلات شرعی و اجتماعی بودند
.
 
پیکر آیت‌الله حسینی شاهرودی در قم تشییع شد
 
    ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
Image result for ‫پیکر آیت‌الله حسینی شاهرودی در قم تشییع شد‬‎Image result for ‫پیکر آیت‌الله حسینی شاهرودی در قم تشییع شد‬‎
پیکر مطهر مرحوم آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی از علمای برجسته حوزه علمیه قم، دیروز (سه شنبه) با حضور قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.
پیکر این عالم ربانی، بر روی دوش مردم قم، زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و شیعیان عراقی به صورت باشکوه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت مضجع نورانی کریمه اهل بیت(ع) بدرقه شد.
نمایندگان مراجع عظام تقلید، آیت‌الله سعیدی متولی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، اعضای جامعه مدرسین و اساتید و علمای حوزه‌های علمیه و مسئولان استان قم از جمله شخصیت‌هایی بودند که در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله حسینی شاهرودی حضور داشتند.
نماز بر پیکر این عالم ربانی در مسجد امام حسن عسکری(ع) توسط آیت‌الله سید حسین حسینی شاهرودی اقامه شد و سپس پیکر مطهر بر دستان شاگردان، طلاب، اساتید حوزه علمیه و عموم مردم متدین تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع و پس از طواف گرداگرد مضجع شریف کریمه اهل بیت(ع)، در حرم مطهر به خاک سپرده شد.
مرحوم آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی از علمای حوزه علمیه قم عصر یکشنبه هفته جاری(۱۶ تیر) به علت ایست قلبی و در ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.