به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,155
بازدید دیروز: 2,950
بازدید هفته: 20,813
بازدید ماه: 86,886
بازدید کل: 23,748,692
افراد آنلاین: 24
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۲۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 10 May 2024
الجمعة ، ۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۰۲ - گفتگو با خانواده شهید «ادبیان» - دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با خانواده شهید «ادبیان» ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با خانواده شهید «ادبیان»
 
     ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
Image result for ‫نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با خانواده شهید «حسین ادبیان‬‎Image result for ‫دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با خانواده شهید «ادبیان»‬‎
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با خانواده شهید «حسین ادبیان»، گفت: شهدا تنها به خانواده، استان و کشورشان تعلق ندارند، بلکه به دنیای اسلام متعلق هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما، به همراه جمعی از مسئولان با خانواده شهید «حسین ادبیان» دیدار و گفت‌‌وگو کرد.
وی اظهار داشت: شهدا تنها به خانواده، استان و کشورشان تعلق ندارند، بلکه به دنیای اسلام متعلق هستند.
وی شهدا را پشتوانه نظام و انقلاب دانست و گفت: مردم همواره به چشم احترام به شهدا نگاه می‌کنند، به وضوح مشاهده می‌شود که چگونه با ارادت به استقبال شهدای گمنام می‌روند و همواره قدردان آنها هستند.
نماینده ولی‌‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه اگر شهدا نبودند اقتدار نظام نیز به این صورت نبود، ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری 40 سال است این مردم قدرتی بزرگ همچون آمریکا را پشت پنجره نگه داشته‌اند؛ این قدرت به پشتوانه شهدا و صبوری مادران، همسران و خانواده شهدا است.
گفتنی است، شهید ادبیان فرمانده مهم‌ترین محور آزادسازی ارتفاعات عملیات بازی دراز (ارتفاع یک‌هزار و ۱۵۰ متری) را برعهده داشت که در دوم اردیبهشت‌ماه سال ۶۰ به مقام رفیع شهادت نائل آمد و پس از ۳۸ سال، در هفتم تیرماه سال‌جاری پیکر مطهر این شهید گرانقدر در ارتفاعات مذکور تفحص و پس از انجام آزمایش DNA به تأیید ستاد کل نیروهای مسلح و خانواده معزز وی رسید.
امام جمعه و استاندار کرمانشاه مردم را به تشییع پیکر شهید ادبیان دعوت کردند
به گزارش ایرنا: نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی از مردم استان دعوت کردند که در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «حسین ادبیان» شرکت کنند.
آیت‌الله مصطفی علما و هوشنگ بازوند دیروز در پیام خود عنوان کرده‌اند: کرمانشاه این دیار ایثار و فداکاری مفتخر است در ایام شهادت حضرت جواد‌الائمه(ع) میزبان پیکر پاک و مطهر شهید دلاور امیر سرلشکر حسین ادبیان باشد که پس از ۳۸ سال به زادگاهش بازگشته
 است.
آنان از مردم کرمانشاه دعوت کرده‌اند که «برای تجدید پیمان با شهدای والامقام و ارج نهادن به آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب «در مراسم معنوی تشییع پیکر شهید ادبیان شرکت کنند.»

Image result for ‫گل لاله‬‎