به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 854
بازدید دیروز: 2,355
بازدید هفته: 23,023
بازدید ماه: 113,886
بازدید کل: 23,775,687
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 17 May 2024
الجمعة ، ۹ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۶۴ - از سوی فرمانده معظم کل قوا : اعطای نشان فتح و نصر به تعدادی از فرماندهان ارتش، سپاه و خانواده معظم شهدا ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
از سوی فرمانده معظم کل قوا صورت گرفت:
 
اعطای نشان فتح و نصر
 
به تعدادی از فرماندهان ارتش، سپاه و خانواده معظم شهدا 
 
۱۳۹۸/۰۵/۲۹
 
 
تعدادی از فرماندهان ارتش و سپاه همزمان با عید غدیر در مراسم تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم از سوی فرماندهی معظم کل قوا نشان فتح و نصر گرفتند.
مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و اعطای نشان فرمانده معظم کل قوا به جمعی از مدافعان حرم و مجاهدان جبهه مقاومت روز دوشنبه 28 مرداد در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح، به پاس ایستادگی و دفاع قهرمانانه در برابر کفر و استکبار جهانی و عوامل مزدور و فریب‌خورده آنان و همچنین اعتلای جبهه مقاومت اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به دریافت نشان درجه‌ دو فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مفتخر شد. همچنین در این مراسم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی 6 نشان فتح به برخی  فرماندهان سپاه و ارتش (نیروی هوایی) و همچنین  خانواده شهدا اعطا شد.
ایران فریب دعوت به مذاکره دشمن را نمی‌خورد
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی در این مراسم گفت: با وجود تمامی توطئه‌ها، دسیسه‌ها، جنگ تحمیلی و ایجاد ناامنی‌ها بحمدالله امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت و صلابت است و ثمرات آن در اوج اقتدار به‌ویژه در ماه‌های اخیر نمایان شده و هرچه از قدمت انقلاب اسلامی می‌گذرد، جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و جهانی بالنده‌تر و مقتدرتر از گذشته به سوی اهداف و آرمان‌های خود گام برمی‌دارد.
وی با اشاره به نقش بی‌بدیل جمهوری اسلامی در مقابله با توطئه‌های دشمنان و حرکت به سوی قله‌های رفیع پیشرفت و شکوفایی، افزود: جمهوری اسلامی امروز به یاری خداوند و به برکت خون شهدا و رهبری بی‌نظیر امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای روز به روز بر قدرت و توان خود افزوده و جبهه‌ها و سنگرهای کفر و الحاد را بیش از گذشته تسخیر کرده و تحت تسلط و اراده خود درآورده است؛ به گونه‌ای که انقلاب ما امروز مسیر الهی خود را با قدرت بیشتری طی می‌کند و امیدواریم که این تلاش‌ها زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.
سرلشکر باقری تصمیم و صبر راهبردی جمهوری اسلامی ایران در ماجرای برجام و روند فعلی را برخاسته از حکمت، هوشمندی و صلابت دانست و با اشاره به حوادث اخیر در منطقه و جلوه‌گری‌های جدید اقتدار نیروهای مسلح کشور در مواجهه با تهدیدات منطقه‌ای و جهانی گفت: این رخدادها ازجمله انهدام هواپیمای بدون سرنشین متجاوز جاسوس آمریکایی و توقیف نفتکش متخلف انگلیسی و در نهایت آزادسازی نفتکش کشورمان در جبل‌الطارق، نشان‌دهنده این واقعیت است که انقلاب اسلامی با اقتدار به مسیر خود برای دست‌یابی به آرمان‌های والایش ادامه می‌دهد.
وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا با وحدت، یکپارچگی، همدلی، هماهنگی، اراده پولادین و مقاومت فعال و پویا، مسیر تمدن‌سازی اسلامی را با درک عمیق و بصیرت کافی ادامه می‌دهد و هیچ‌گاه فریب دعوت به مذاکره و پلیس خوب و بد را نمی‌خورد.