به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,048
بازدید دیروز: 4,943
بازدید هفته: 33,650
بازدید ماه: 54,620
بازدید کل: 23,716,440
افراد آنلاین: 14
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 2 May 2024
الخميس ، ۲۳ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۳۶۰ - محسنی اژه‌ای: بانک‌ها منشأ بسیاری از پرونده‌های دستگاه قضایی هستند ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
محسنی اژه‌ای:
بانک‌ها منشأ بسیاری از پرونده‌های دستگاه قضایی هستند
 
     ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
 
 
معاون اول قوه قضائیه گفت: اگر می‌خواهیم عدالت را برای مردم به ارمغان بیاوریم و حاملان عدالت باشیم باید از خودمان شروع کنیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در آیین معارفه رئیس ‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران چهل سال است که در مقابل همه استکبار جهانی ایستاده و امروز در پله بسیار بالاتری از چهل سال گذشته قرار گرفته طوری که دشمن ما اعتراف به استیصال می‌کند.
اژه‌ای عنوان کرد: امروز کار آمریکا به جایی رسیده که در مقابل جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت به استیصال کامل رسیده و قدم به قدم عقب‌نشینی می‌کند. وی بیان کرد: حیف نیست ما با این نفوذی که در دنیا داریم، نتوانیم نارسایی‌های درون کشور را حل کنیم در حالی که ما کشور ثروتمندی هستیم منابع انسانی و امکانات بسیار خوبی داریم و حیف نیست که دشمنان از این جهت طمع کند. معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: روزی دشمن برای نشان دادن قدرت خود ناوش را حرکت می‌داد اما امروز ناوش می‌ترسد به خلیج‌فارس نزدیک شود و امروز آمریکا بمب‌افکن‌های خود را از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به نقاط دور عربستان منتقل می‌کند تا از ایران فاصله داشته باشند.
اژه‌ای با بیان اینکه امروز دشمن طمع کرده که مردم را از لحاظ اقتصادی و روانی تحت فشار قرار دهد، عنوان کرد: باید گام دوم انقلاب اسلامی را گام به گام عملی کرده و فشار اقتصادی دشمن را تبدیل به فرصت کنیم.
وی با ‌اشاره به عملیات روانی دشمن، ابراز کرد: بصیرت فقط مخصوص فتنه 88 نبود و باید در فتنه‌های دیگر نیز  گوش و چشم خود را بیشتر باز کرده و به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنیم.
معاون اول قوه قضائیه گفت: در این شرایط که دشمن فشار آورده و مسئله اصلی ما گره‌گشایی از معیشت مردم است باید هر مقدار می‌توانیم در بیت‌المال صرفه‌جویی کنیم. اژه‌ای ادامه داد: ورودی پرونده‌های ما نیز زیاد است که باید کاهش پیدا کند. وی با بیان اینکه منشأ بسیاری از پرونده‌های کنونی ما بانک‌ها هستند و بخشی مسئله زمین است، گفت: باید با نشست با مردم و مسئولان ذی‌ربط از ورود بیش از حد پرونده‌ها به دستگاه قضا جلوگیری کرد.
معا‌ن اول قوه قضائیه بیان کرد: باید از تمام ظرفیت ‌ها برای صلح و سازش استفاده کرد زیرا خیری که در صلح و سازش است در اقدامات قضایی نیست و جایی که چاره‌ای نبوده و صلح و سازش کارساز نباشد باید دستگاه قضا وارد شود. اژه‌ای با تاکید بر تقویت شوراهای حل اختلاف، خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها برای کاهش ورود پرونده‌ها به دستگاه قضا شد.