به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 221
بازدید دیروز: 2,079
بازدید هفته: 20,035
بازدید ماه: 110,898
بازدید کل: 23,772,699
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۲۷ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 16 May 2024
الخميس ، ۸ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۴۳۱ -نماینده ولی‌فقیه در مازندران: تفکر بسیجی تنها راه پیشگیری از آشوب‌ها است ۱۳۹۸/۰۹/۰۸

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

تفکر بسیجی تنها راه پیشگیری از آشوب‌ها است

۱۳۹۸/۰۹/۰۸
Image result for ‫حجت‌الاسلام‌ محمدباقر محمدی لائینی‬‎



نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تقویت تفکر بسیجی در کشور تنها راه جلوگیری از آشوب و فتنه‌ها است.
حجت‌الاسلام‌ محمدباقر محمدی لایینی، افزود: بسیج تاکنون در همه حوزه‌های خدماتی، علمی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی و یاری به حادثه دیدگان بلایای طبیعی عملکرد خود را به خوبی نشان داده است.
وی ادامه داد: بسیج در عرصه‌های دیگر همچون در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و حراست از امنیت در مقابل فتنه‌های داخلی و آشوب‌ها نیز توانمندی و لیاقت خود را به نحو عالی انجام داده است.
امام جمعه ساری گفت: همه ما می‌دانیم که یکی از راهبرد‌های اساسی آمریکا و استکبار جهانی ایجاد آشوب و فتنه در داخل کشور است، پس مقابله با آشوب و فتنه‌ها در پرتو بسیج و تقویت بسیج است و نباید راهی جز آن را متصور شد.
وی با بیان اینکه بسیج در خاموش کردن دسیسه‌های دشمنان کارآمدی خود را نشان داده است، افزود: مهم‌تر از دفاع در برابر ناامنی‌ها، پیشگیری از ایجاد نا امنی است که ان نیز در پرتو بسیج امکان‌پذیر است و اگر تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد حوادثی از جمله آشوب‌هایی که اخیرا شاهد آن بودیم اتفاق نمی‌افتد.
نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین اظهار داشت: اینکه منتظر ایجاد آشوب و مقابله با فتنه هستیم نشان می‌دهد در تحکیم تفکر بسیج خوب عمل نکردیم و برای این موضوع باید تفکر بسیج را در کشور حاکم کنیم.
محمدی لایینی با ‌اشاره به اینکه حیات انقلاب اسلامی به حیات بسیج بستگی دارد، گفت: برای همه ما تقویت بسیج باید اولویت قرار گیرد و همه باید عضو این لشگر باشند.
بسیج تکیه‌گاه مطمئنی برای رفع مشکلات اقتصادی است
نماینده ولی فقیه در مازندران با تشریح دستاوردهای حضور بسیج در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه دفاع از نظام و انقلاب، گفت: در شرایط دشوار کنونی هم بسیج تکیه‌گاه مطمئنی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است.
حجت‌الاسلام‌ محمدی لایینی، افزود: بسیج توانمندی‌های خود را در حوزه‌های گوناگون از جمله درخشش را پیش از خاموش کردن فتنه‌ها در حوزه‌های  اقتصادی نشان داده و ثابت کرده است.
 وی با اعلام اینکه بسیج دارای ۳۸ هزار بنگاه اقتصادی زودبازده در کشور است که توانمندی اقتصادی بزرگی را برای این مجموعه ایجاد کرده است، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید به مردم و توانایی‌های مردمی اعتماد کنند تا بتوانیم از پیچ‌های تاریخی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان به سلامت عبور کنیم.
محمدی لایینی افزود: توانمندی بسیج در پیشبرد مسائل اقتصادی تنها مختص دوره تحریم و جنگ نیست و این نیروی مردمی نشان داده می‌تواند در همه حوزه‌ها و زمان‌ها به یاری ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده و در حل مشکلات راهگشا باشد.