به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 528
بازدید دیروز: 5,718
بازدید هفته: 528
بازدید ماه: 21,498
بازدید کل: 23,683,320
افراد آنلاین: 82
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 27 April 2024
السبت ، ۱۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
*** - حجت‌الاسلام پناهیان: برجام و FATF حلال مشکلات کشور نیست ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
حجت‌الاسلام پناهیان:
 
 برجام و FATF حلال مشکلات کشور نیست
 
   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
 
 
مشاور رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه کسانی که به دنبال مذاکره هستند به دنبال حل کردن مشکلات مردم نیستند گفت: برجام و FATF حلال مشکلات کشور نیست.
حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در اجتماع بزرگ جوانان و دانشجویان انقلابی همدان، افزود: برخی اصرار برای مذاکره دارند اما مذاکره نه تنها مشکلات کشور را حل نمی‌کند بلکه پایانی بر استقلال کشور است.
وی با طرح این سوال که کدام کشور در مقابل آمریکا کوتاه آمده و به جایی رسیده است؟ گفت: سال‌ها ظرفیت کشور صرف برجام شد اما نتیجه آن ناامیدی و سردرگمی دولتی شد که هیچ راهی جز مذاکره نمی‌داند.
مشاور رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه تنها راه نجات کشور به‌کار گرفتن نیروهای جوان انقلابی و خوش‌فکر است اظهار داشت: باید افرادی که در انتخاباتشان وعده‌های پوچ دادند، مورد محاکمه و پیگیری قرار بگیرند و باید شرایط به‌گونه‌ای شود تا مسئول و مدیری که قدرت مدیریت ندارد از پذیرش آن امتناع ورزد.
وی خاطرنشان کرد: اگر جوانان انقلابی وارد میدان شوند دیگر برخی از نمایندگان مجلس که نمی‌خواهم آدرس آنها را بدهم، فرزندان خود را اعضای هیئت مدیره شرکت‌های نفتی نمی‌کنند، در حالی که باید دوران مسئولان خائن و خیانتکار به پایان برسد.
پناهیان با بیان اینکه اگر جوانان پرشور انقلابی و بسیجی در بخش‌های مختلف ورود کنند می‌توانند ملت را قوی کنند تصریح کرد: در چنین شرایطی دیگر هر فردی وارد انتخابات نمی‌شود که بخواهد در رقابت‌ها ادای اپوزیسیون را درآورد و از طرفی سوار بر قدرت شده و رانت‌خواری کند زیرا دانشجویانی هستند که بخواهند افشاگری کنند.
وی خطاب به جمع پرشور انقلابی جوانان یادآور شد: شما باید در تمام هسته‌ها ورود کرده و با مطالبه‌گری از بروز زمینه فساد جلوگیری کنید.
مشاور رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در بخش دیگری از سخنانش، گفت: برخی نمایندگان بعد از آنکه ملت را به روز سیاه نشاندند، طلبکارانه می‌گویند مجلس از اهمیت افتاده است، آیا غیر از این است که شما باعث شدید مجلس از اهمیت بیفتد؟ یقینا مجلسی که بر کار دولت نظارت نمی‌کند از اهمیت آن کاسته می‌شود.