به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,222
بازدید دیروز: 4,191
بازدید هفته: 18,474
بازدید ماه: 18,474
بازدید کل: 23,680,297
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۰۷ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 26 April 2024
الجمعة ، ۱۷ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۶۲ - تشییع شهید تروریستی مقاومت وحید زمانی‌نیا در شهرری ۱۳۹۸/۱۰/۱۷

به یاد پاسدار شهید وحید زمانی‌نیا:
شهادتت مبارک، تازه داماد! 
 
۱۳۹۸/۱۰/۱۵


ایران امروز ما، پهنه ظهور قهرمانانی است که با خون خودشان اقتدار و امنیت این سرزمین و صلابت اسلام عزیز را تضمین می‌کنند. شهید وحید زمانی‌نیا، یکی از این قهرمانان است. او یک جوان دهه هفتادی بود که نامش به عظمت انقلاب و جبهه مقاومت و حقارت دولت آمریکا شهادت می‌دهد. نام وی نیز به عنوان یکی از همراهان سردار سپهبد قاسم سلیمانی بر جریده تاریخ ثبت شده است. وحید زمانی‌نیا یکی دیگر از محافظان فرمانده سپاه قدس بود که روز جمعه 13 دی توسط آمریکا به شهادت رسید.  شهید وحید زمانی‌نیا متولد سال ۱۳۷۱ و فرزند برومندی از دیار شهرری استان تهران بود که دولت آمریکا را رسوا کرد. او دو ماه قبل از شهادت، عقد کرده و داماد شده بود. پیکر پاک شهید زمانی‌نیا بر دستان مردم ری در روز سه‌شنبه ۱۷ دی ماه تشییع خواهد شد و طبق وصیت این شهید پیکر پاکش‬ در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی‌(ع) به خاک سپرده خواهد شد. برادر شهید زمانی‌‌نیا گفته است که قاسم سلیمانی الگوی وی بود و آرزو داشت که در رکاب ولایت به شهادت برسد. برادر شهید همچنین تصریح کرد که این شهید والامقام با تمامی تبلیغات و هجمه‌های دشمنان به همگان نشان داد که نسل جوان انقلاب پرشورتر از گذشته پای آرمان‌های امام خمینی(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

 
تشییع شهید تروریستی مقاومت وحید زمانی‌نیا در شهرری
 
   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
 
Image result for ‫تشییع شهید مقاومت وحید زمانی‌نیا‬‎
 
مراسم تشییع شهید زمانی‌نیا  با حضور پر شکوه مردم برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید وحید زمانی‌نیا، یکی از اعضای تیم حفاظت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که همراه او به شهادت رسید  در شهرری برگزار شد.
به گزارش تسنیم، در این مراسم که صبح دیروز از مقابل سپاه سیدالشهدا(ع) آغاز شد، پیکر مطهر این شهید با حضور پر شکوه مردم به سمت میدان شهر ری و حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) تشییع شد.
 تشییع این شهید با ذکر مصیبت اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) توسط مداحان اهل‌بیت(ع) و شعارهای انقلابی «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «لبیک یا حسین(ع)»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» همراه بود.
پیکر مطهر شهید زمانی‌نیا  پس از طواف حرم سیدالکریم در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس عبدالعظیم الحسنی(ع) به خاک سپرده شد.
 
Image result for ‫گل لاله‬‎