به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,517
بازدید دیروز: 4,463
بازدید هفته: 12,578
بازدید ماه: 12,578
بازدید کل: 23,674,406
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۰۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 25 April 2024
الخميس ، ۱۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۶۴ - پیکر مطهر شهید تروریستی مقاومت هادی طارمی در تهران تشییع شد ۱۳۹۸/۱۰/۱۷

به یاد شهید مهدی طارمی:
 
 محافظی که حافظ عشق بود 
 
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
شهید هادی طارمی یکی از همراهان سپهبد قاسم سلیمانی بود که در حمله تروریستی آمریکا به شهادت رسید. شهید سرگرد پاسدار هادی طارمی، با اینکه جایگاه مهمی در سپاه داشت و محافظ یکی از بزرگترین شخصیت‌های نظامی جهان و قهرمان ملت ایران، یعنی حاج قاسم سلیمانی بود اما در اوج تواضع و فروتنی زندگی می‌کرد و کمتر کسی عظمت و جایگاه او را می‌شناخت. چه کسی می‌دانست، هادی طارمی، جوانی که خادم مسجد صاحب‌الزمان(عج) در منطقه شادآباد بود و گاهی، کفش‌های نمازگزاران را در مسجد جفت می‌کرد، محافظ و همراه همیشگی قاسم سلیمانی در همه مأموریت‌ها باشد؟ اما بعد از حماقت و جنایت ترامپ و ارتش آمریکا بود که نامش پرآوازه شد و حالا این قهرمان گمنام، ستاره‌ای درخشان در آسمان جبهه مقاومت شده است. حالا نام هادی طارمی نیز در کنار نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی، به عنوان پرچم سرافرازی و افتخار ایران در بین آزادگان جهان  ثبت شده است.برادرش محمدجواد طارمی نیز 23 سال قبل، بال در بال ملائک گشوده بود و دست هادی را هم گرفت و با خود به عرش آفرینش برد.
شهید هادی طارمی متولد سال ۱۳۵۸ بود. وی در بیشتر ماموریت‌های مهم و خطیر برون مرزی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کشورهای عراق و سوریه وظیفه حفاظت از جان ایشان را بر عهده داشت که بامداد روز جمعه 13 دی و در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، به شهادت رسید.
 
 پیکر مطهر شهید تروریستی مقاومت هادی طارمی در تهران تشییع شد
 
  ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
 
Image result for ‫هادی طارمی‬‎
مراسم تشییع پیکر شهید هادی طارمی از محافظان سردار سلیمانی با حضور گسترده و حماسی مردم در شادآباد تهران برگزار شد.
 
  به گزارش ایرنا، این مراسم دیروز در حالی برگزار شد که بلوار الغدیر محله شادآباد تهران (زادگاه و محل سکونت خانواده شهید) مملو از جمعیت بود.
مردم که در این مراسم به‌طور گسترده حضور یافته بودند،خودروی حامل پیکر این شهید را گلباران کردند.
صدای سنج و دمامه در کنار صدای مداحی فضای خیابان الغدیر جنوبی پایتخت را پر کرده بود.
مردم در این مراسم علاوه بر عزاداری به مناسبت شهادت پاسدار شهید طارمی، با سر دادن شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا»، «ما خواستار انتقام سختیم»، «مرگ بر اسراییل»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، اقدام تروریستی آمریکا در ترور سردار سلیمانی و همراهان ایشان را محکوم کردند. پیکر مطهر شهید طارمی پس از تشییع در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در جوار برادر شهیدش به خاک سپرده شد.
Image result for ‫گل لاله‬‎