به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 154
بازدید دیروز: 4,943
بازدید هفته: 30,756
بازدید ماه: 51,726
بازدید کل: 23,713,547
افراد آنلاین: 8
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 2 May 2024
الخميس ، ۲۳ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
1 ۰۳/۰۲/۱۲
(0 بازدید)


1 ۰۳/۰۲/۱۲
(0 بازدید)


۶۵ - پیکرهای پاک سرداران شهید تروریستی ، حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری در کرمان آرام گرفتند ۱۳۹۸/۱۰/۱۸


پیکرهای پاک سرداران شهید تروریستی ،
 
حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری در کرمان آرام گرفتند
 
   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
Image result for ‫سپهبد شهید سلیمانی‬‎

Image result for ‫آیین تدفین سردار شهید قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری‬‎
آیین تدفین سردار شهید قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و جمعیت کثیری از مردم کرمان بامداد دیروز (چهارشنبه) در گلزار شهدای این شهر انجام شد.
آیین خاکسپاری پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش سردار سرتیپ حسین پورجعفری پس از آیین تشییع در کرمان به علت ازدحام جمعیت ظهر روز سه‌شنبه به تعویق افتاد و با مساعد شدن شرایط، این آیین بامداد دیروز (چهارشنبه) آغاز شد.
طبق اعلام ستاد تشییع و تدفین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با توجه به جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از شرکت‌کنندگان در آیین تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان و به منظور جلوگیری از تکرار این حادثه بر اثر ازدحام جمعیت، تدفین این سردار گرانقدر به تعویق افتاده بود. آیین تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و همرزمش حسین پورجعفری صبح سه‌شنبه با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و تعدادی از وزرا، هیئتی از قوه قضاییه و فرماندهان نظامی در کرمان انجام شد. سردار حسین پورجعفری (جعفری‌نیا) در گلباف کرمان به دنیا آمد. وی عضو سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است. وی بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه سردار سلیمانی بود و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد همراه با دیگر همراهان ایرانی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسید. همرزمان سردار شهید حسین پورجعفری از او به عنوان مخزن اسرار لشکر ۴۱ ثارالله و محرم‌ترین فرد به سردار سلیمانی یاد می‌کنند تا جایی که تلفن‌های خاص و قرار ملاقات و برنامه‌های ویژه ایشان را نیز شهید پورجعفری هماهنگ می‌کرد.
 
Image result for ‫گل لاله‬‎