به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 5,424
بازدید دیروز: 5,718
بازدید هفته: 5,424
بازدید ماه: 26,394
بازدید کل: 23,688,216
افراد آنلاین: 11
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 27 April 2024
السبت ، ۱۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۶ - پیکر آیت‌الله بلندنظر در گلزار شهدای الشتر آرام گرفت ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
پیکر آیت‌الله بلندنظر در گلزار شهدای الشتر آرام گرفت
 
  ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
Image result for ‫پیکر آیت‌الله بلندنظر در گلزار شهدای الشتر آرام گرفت‬‎Image result for ‫پیکر آیت‌الله بلندنظر در گلزار شهدای الشتر آرام گرفت‬‎
پیکر آیت‌الله بلندنظر در آیینی با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مردم سلسله تشییع و در گلزار شهدای الشتر به خاک سپرده شد.
حجت‌الاسلام  والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی  نماینده ولی‌فقیه در لرستان‌، در آیین تشییع و تدفین آیت‌الله بلندنظر اظهار داشت: استان لرستان خاستگاه مراجع، علما، فضلا، ادبا، عرفا، اندیشمندان، فرهیختگان و بزرگانی است که در همه زمینه‌های علمی و فنی کشور ما سرآمد هستند.
وی ادامه داد: آیت‌الله بلندنظر میراث گرانقدر و کوله بار تجربه و علم‌اندوزی دو حوزه علمیه نجف اشرف و قم را با خود به همراه داشت و چون درختی پرثمر به بار نشست که نتیجه آن فضلا و اندیشمندانی است که معارف، اخلاق و عدالت‌خواهی را از این مرد بزرگ یاد گرفتند و به جوانان مومن، انقلابی، پای کار و عدالت‌خواه انتقال دادند.
در مراسم تشییع پیکر پاک آیت‌الله بلندنظر، استاندار لرستان، معاون سیاسی استانداری لرستان، امام جمعه ‌الشتر، فرماندار سلسله و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.
 
آیت‌الله «بلندنظر» از علمای سلسله دارفانی را وداع گفت
 
  ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
Image result for ‫آیت‌الله «بلندنظر‬‎
آیت‌الله حاج «محمد بلندنظر» امام جماعت مسجد جامع شهر الشتر و از علمای شهرستان سلسله دارفانی را وداع گفت.
آیت‌الله  بلندنظر در سال 1304 ه.ش. در شهرستان الشتر متولد شد، او ابتدا قرآن را در محضر پدرشان که معلم قرآن بود در مکتب خانه یاد گرفت. وی در سن 16 سالگی برای فراگیری علوم دینی عازم قم شد و در مدت یک سال در قم به تحصیل مشغول گشت و سپس از آنجا وارد حوزه علمیه‌ کرمانشاه شد و بعد از مدتی تصمیم می‌گیرد برای ادامه تحصیل به نجف ‌اشرف مشرف شود.
 آیت‌الله بلندنظر در محضر اساتیدی همچون آیت‌الله سیدابوالحسن اصفهانی، آیت‌الله سید محمود شاهوردی، آیت‌الله سیدعبدالهادی شیرازی و آیت‌الله سید محسن صدر کسب فیض نموده و به مدت 20 سال در حوزه‌ نجف ‌اشرف به تحصیل و درک مفاهیم دینی مشغول شد.
وی پس از 25 سال به ایران برگشت و به درخواست آیت‌الله کمالوند به مدت 2 سال امام جماعت مسجد صاحب‌الزمان(عج) و از سال 1338 به بعد امام جماعت مسجد جامع شهر الشتر بود.
وی به اصرار زیاد مردم الشتر در این شهرستان ماندند و به تبلیغ احکام اسلام مشغول شد.
آیت‌الله بلندنظر به دلیل کسالت در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) بستری بود. پیکر مطهر این عالم ربانی، بنا بر وصیت وی، در مسجد جامع شهر الشتر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان به خاک سپرده خواهد شد.
روسای شورای اداری و فرهنگ عمومی شهرستان سلسله به مناسبت ارتحال آیت‌الله «بلندنظر» دیروز شنبه را در این شهرستان عزای عمومی اعلام کردند.
 حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد روز شنبه در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج محمد ولی بلند نظر از علمای شهرستان سلسله را تسلیت گفت.