به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,148
بازدید دیروز: 2,852
بازدید هفته: 12,187
بازدید ماه: 17,977
بازدید کل: 23,506,349
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱۰ فروردین ۱٤۰۳
Friday , 29 March 2024
الجمعة ، ۱۹ رمضان ۱٤٤۵
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625
آخرین اخبار
۴۷۲ - آیت‌الله صدیقی: «ما نمی‌توانیم» شعار لیبرال‌ها و نفوذی‌ها برای مذاکره با آمریکا است ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
آیت‌الله صدیقی:
 
 «ما نمی‌توانیم» شعار لیبرال‌ها و نفوذی‌ها برای مذاکره با آمریکا است 
 
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
 
 
امام جمعه موقت تهران گفت: امام راحل و ملت ایران با اعتقاد بر «ما می‌توانیم» انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به پیروزی رساندند اما امروز نفوذی‌ها و لیبرال‌ها با شعار «ما نمی‌توانیم» مدام دم از مذاکره با دشمن می‌زنند.
آیت‌الله کاظم صدیقی، تولیت مدرسه علمیه امام‌خمینی(ره) در مراسمی که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در مسجد جامع المهدی(عج) برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی معجزه قرن بود که خداوند به ملت ایران عنایت کرد. به گزارش رسا، وی وحدت و ایمان به خدا را راز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد و ادامه داد: مردم مومن ایران با اعتقاد به فرهنگ شهادت بود که توانستند در برابر فشارهای قدرت‌های جهانی مقاومت کنند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.
امام جمعه موقت تهران استفاده از گروه‌های جهادی را در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار لازم و ضروری دانست و گفت: متاسفانه دولت آمادگی اجرای این طرح را ندارد، این در حالی است که بیش از هزار استاد دانشگاه در یک نامه آمادگی خود را برای اجرای این طرح اعلان می‌کنند. آیت‌الله صدیقی غربگرایی برخی مسئولان اجرایی را آفت نظام و انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: تقویت شبکه‌های بیگانه و تضعیف رسانه ملی از اقدامات همین مسئولان غربگرا است تا بتوانند در صورت نیاز برای جمع‌آوری رای و ایجاد فتنه و آشوب از آن بهره ببرند. وی ادامه داد: اینکه امروز ما در کشور فساد علنی نداریم و جلوی هر‌گونه فساد و تباهی گرفته می‌شود، همه و همه به برکت انقلاب و حکومت اسلامی است. آیت‌الله صدیقی عملیات موشکی عین‌الاسد را بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات نکرده بود به سوی آمریکا یک تیر پرتاب کند در حالی که ایران با اقتدار و شجاعت سخن از انتقام سخت به میان آورد و سیلی محکمی به آمریکا زد.
 آیت‌الله صدیقی خاطرنشان کرد: امام راحل و ملت ایران با اعتقاد بر «ما می‌توانیم» انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به پیروزی رساندند اما امروز نفوذی‌ها و لیبرال‌ها با شعار «ما نمی‌توانیم» مدام دم از مذاکره با دشمن می‌زنند.