به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 231
بازدید دیروز: 5,979
بازدید هفته: 13,878
بازدید ماه: 34,848
بازدید کل: 23,696,670
افراد آنلاین: 13
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 29 April 2024
الاثنين ، ۲۰ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۴۷۴ - آیت‌الله جنتی در جلسه شورای نگهبان: تاییدصلاحیت بیش از ۷ هزار داوطلب انتخابات را رقابتی کرده است ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
آیت‌الله جنتی در جلسه شورای نگهبان:
 تاییدصلاحیت بیش از ۷ هزار داوطلب انتخابات را رقابتی کرده است
 
   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
 
 
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه در چهل سال گذشته مردم با اعتماد به نهاد‌های برگزار کننده انتخابات و شورای نگهبان پای صندوق‌های رأی آمده‌اند و به سلامت انتخابات ایمان داشته‌اند، گفت: نباید با اظهارات ناصحیح، اعتماد مردم به انتخابات را خدشه‌دار کرد.
  آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در جلسه این شورا با اشاره به پایان مرحله بررسی شکایات داوطلبان، گفت: روز‌های کاری حساس و فشرده‌ای را در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم تا به تمامی شکایات داوطلبان با دقت رسیدگی کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، وی تاکید کرد: تمام دقت‌مان را کردیم تا داوطلبان را با شرایط قانون انتخابات مطابقت دهیم و آنها را احراز و تائید صلاحیت کنیم چراکه اگر بی دقتی در این زمینه صورت بگیرد و انسانی فاقد شرایط وارد مجلس شود، دیگر نمی‌شود کاری کرد. متاسفانه ساز و کار «خودنظارتی» مجلس با نام هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هم کارآمدی لازم را ندارد. دبیر شورای نگهبان در ادامه به تائید بیش از ۷ هزار نفر نامزد از طیف‌های گوناگون سیاسی و افراد مستقل اشاره کرد و گفت: با این حجم از نامزدها، انتخابات پیش رو همچون گذشته، انشاءالله رقابتی و سالم برگزار خواهد شد.
نباید با اظهارات ناصحیح اعتماد مردم به انتخابات را خدشه‌دار کرد
آیت‌الله جنتی با بیان اینکه در چهل سال گذشته ده‌ها انتخابات برگزار شده و امور کشور به اتکای آراء مردم اداره شده است، گفت: در همه این انتخابات‌ها مردم با اعتماد به نهاد‌های برگزار کننده انتخابات و شورای نگهبان پای صندوق‌های رأی آمده‌اند و به سلامت انتخابات ایمان داشته‌اند. نباید با اظهارات ناصحیح، اعتماد مردم به انتخابات را خدشه‌دار کرد. وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان همواره از رأی مردم پاسداری کرده و اجازه نداده جمهوریت نظام و حق‌الناس پایمال شود. در این دوره هم اینگونه بوده و تا آخرین مرحله انتخابات و تأیید نتایج آراء، نظارت شورای نگهبان ادامه خواهد یافت.