به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,372
بازدید دیروز: 4,191
بازدید هفته: 17,624
بازدید ماه: 17,624
بازدید کل: 23,679,448
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۰۷ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 26 April 2024
الجمعة ، ۱۷ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۹۶ - اسماعیل هنیه: نقش شهید سلیمانی در حمایت از فلسطین محوری بود ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
اسماعیل هنیه:
 
 نقش شهید سلیمانی در حمایت از فلسطین محوری بود
 
   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
 
 
رئیس دفتر سیاسی حماس، نقش ایران و فرمانده نیروی قدس سپاه ایران در حمایت از مقاومت را مهم و محوری خواند.
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که یکشنبه هفته جاری به روسیه رفته و با برخی مقامات این کشور دیدار کرده، دیروز (چهارشنبه) در کنفرانسی خبری به تشریح این سفر پرداخت.
بر اساس گزارش شبکه الجزیره، هنیه گفت: دیدارها با مقامات روس بر پرونده‌های مهم مشترک به‌ویژه «معامله قرن» متمرکز بود. درباره خطرات این طرح آمریکا برای فلسطین و منطقه بحث و تبادل‌نظر کردیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نقش ایران در مسئله فلسطین را چگونه می‌بینید و برآورد شما از سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران چیست بویژه اینکه وی نقشی پررنگ در حمایت از مساله فلسطین داشت؛ آیا شما وی را مانعی در برابر توطئه‌های اسرائیل می‌دیدید؟
هنیه پاسخ داد: ما در روزهای گذشته با سفیر ایران در روسیه دیدار داشتیم و از سفارت ایران دیدار کردیم. این پنهان نیست که روابط ما با ایران راهبردی است، ایران کشوری محوری در حمایت از فلسطین و گردان‌های القسام است و روابط مقاومت فلسطین با ایران به‌ویژه پس از انقلاب اسلامی قوی و محکم است. ایران پس از انقلاب سفارت اسرائیل را به سفارت فلسطین تبدیل کرد و به عنوان اولین کشور از مرحوم «یاسر عرفات» استقبال کرد.
وی ادامه داد: در دیدار با سفیر ایران از محکومیت شدید جنایت ترور شهید سلیمانی سخن گفتیم. ما پس از شهادت وی به همراه هیأتی برای تسلیت به ایران رفتیم. شهید سلیمانی نقشی محوری در حمایت از
مقاومت فلسطین داشت.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: همیشه آمریکا و صهیونیست‌ها فکر می‌کنند که ترور می‌تواند جلوی مقاومت در منطقه را بگیرد اما برعکس بعد از هر ترور بر صلابت مقاومت افزوده می‌شود، رهبرانی جدید می‌آیند که مسیر را ادامه می دهند، معتقدم که سیاست ایران در حمایت از فلسطین ثابت و بدون تغییر است.