به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,757
بازدید دیروز: 18,753
بازدید هفته: 1,757
بازدید ماه: 1,757
بازدید کل: 23,663,588
افراد آنلاین: 1
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 20 April 2024
السبت ، ۱۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۵۰۸ - نامه طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه خطاب به رئیس ‌قوه قضائیه: آقای رئیسی! عاملان ولنگاری فضای مجازی را محاکمه کنید ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
نامه طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه خطاب به رئیس ‌قوه قضائیه:
 
آقای رئیسی! عاملان ولنگاری فضای مجازی را محاکمه کنید
 
   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
 
 
طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه کشور طی نامه‌ای خطاب به رئیس ‌قوه قضائیه خواستار محاکمه عاملان ولنگاری فاجعه‌بار فضای مجازی کشور شدند.
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه و بیش از ۴۰۰ نفر از اساتید، طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه از ۶۵ شهر کشور طی نامه‌ای از رئیس ‌قوه قضائیه خواستند عاملان ولنگاری فاجعه بار فضای مجازی کشور را محاکمه کنند.
در متن این نامه آمده است: مواضع و عملکرد فاجعه بار دبیر شورای عالی فضای مجازی و وزیر ارتباطات گویای آن است اساساً این دو مسئول، اعتقادی به سر و سامان یافتن فضای مجازی کشور ندارند.
تخلفات و کوتاهی‌های صورت گرفته در حوزه فضای مجازی کشور
این نامه افزوده است: برخی از تخلفات و کوتاهی‌های صورت گرفته نهادهای مذکور بدین شرح است: 1. عدم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به عنوان ضروری‌ترین زیرساخت ارتباطی کشور با وجود تصریح قانونی و تاکیدهای چند باره رهبر معظم انقلاب نسبت به آن. 2- حمایت زیرساختی عجیب از شبکه‌های مجازی خارجی همچون تلگرام و اینستاگرام. 3- سنگ‌اندازی‌های فراوان در مسیر رشد و توسعه پیام‌رسان‌های داخلی که خود مثنوی هفتاد من کاغذ است. 4- حاکم کردن افراد بی‌سواد بر ذهن و دل جوانان مسلمان در فضای اینستاگرام. 5- وابسته کردن غالب خدمات و سرویس‌های فضای سایبری کشور به دشمن. 6- توسعه فضای مجازی بر خلاف منافع مردم و کشور بر مدار منافع هزاران میلیاردی انحصاری خرید و فروش پهنای باند خارجی برای دولت. 7- شائبه تقسیم کار مسئولان با استکبار! رهاسازی عمدی فضای مجازی کشور و در نتیجه رساندن اطلاعات حساس کشور، مردم و مسئولان به دشمن اصلی انقلاب اسلامی یعنی آمریکا و پی‌ریزی دقیق نقشه‌ها و عملیات‌های تخریبی نظام سلطه علیه ایران با استفاده از این اطلاعات. 8- معطل ماندن فاجعه‌بار مطالبات و دستورات رهبر انقلاب درخصوص سامان بخشیدن به فضای مجازی کشور و حتی در مواردی مخالفت صریح با آن. 9- توسعه فضای مجازی کشور بر اساس دستورات نظام سلطه و طبق اسناد به اصطلاح بین‌المللی که در حقیقت دست پخت صهیونیزم جهانی است. 10- به مخاطره انداختن امنیت ملی از طریق بهره‌گیری گروه‌های تروریستی از شبکه‌های اجتماعیِ مطلقاً بی‌ضابطه برای هماهنگی و ارتباط‌گیری که حمله داعش به مجلس شورای اسلامی، حرم حضرت امام و مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، اغتشاشات دیماه 96 و آبان 97 تنها گوشه‌ای از آن است. 11- سلب امنیت روانی مردم که دروغ‌ها و شایعات فراوان این روزها در رابطه با بیماری اخیر نمونه کوچکی از آن است. 12- زمینه‌سازی نفوذ فرهنگی با ترویج اباحه‌گری و قبح‌شکنی گناه، حمله به مقدسات دینی و ارزش‌های اسلامی- ایرانی، ترویج سبک زندگی غربی، ترویج بی‌خدایی، مسیحیت، بهائیت و عرفان‌های کاذب و...»
متهمان ردیف اول ولنگاری فضای مجازی
در نامه طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه کشور آمده است: با توجه به موارد ذکر شده، از جنابعالی به عنوان رئیس ‌قوه قضائیه تقاضامندیم در راستای عمل به وظیفه قانونی خود که همانا حمایت از حقوق عامه است، در اسرع وقت با عوامل ولنگاری فضای مجازی کشور برخورد قاطعِ قضایی صورت دهید آنها را بازداشت و محاکمه کنید. بدیهی است شخص آقای فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات، متهم ردیف اول این پرونده هستند. این دو فرد مکرراً، به نفع سرویسهای خارجی وقت کشی کرده و تعهدات خود را طی ۵ سال اخیر نقض کرده و به دستورات و منویات رهبر انقلاب عمل نکرده‌اند.
این نامه افزوده است: اسناد و مدارک تخلف‌های فراوان نامبردگان از قوانین کشور در اختیار است که در صورت صلاحدید در اختیار حضرت عالی قرار خواهدگرفت.
لازم به ذکر است که به گزارش جهان نیوز، اسامی بیش از چهارصد نفر از اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه از بیش از 65 شهر کشور که نامه مزبور را امضا کرده‌اند، در ذیل این نامه آمده است.